Hürriyet'in araba haberi yalan çıktı

Diyanet'e yapılan uluslararası operasyon mahkeme kararıyla yalan çıktı.

Hürriyet'in araba haberi yalan çıktı

Diyanet'e yapılan uluslararası operasyon mahkeme kararıyla yalan çıktı.

01 Mart 2015 Pazar 14:05
Hürriyet'in araba haberi yalan çıktı
banner221
Hürriyet Gazetesinin 1. sayfasından verdiği, Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez’e ve Başkanlık merkezindeki yetkililere Diyanet Vakfı bütçesinden lüks makam aracı alındığı şeklindeki asılsız haberi için tekzip yayınlanmasına karar verildi.
 
HÜRRİYET TEKZİP YAYINLADI
 
Hürriyet’te ‘Makam Aracı 1 Milyon TL’ başlıklı asılsız habere ilişkin, Türkiye Diyanet Vakfı’nın düzeltme ve cevap metninin yayınlanması yönündeki talebi üzerine, Ankara Adalet Komisyonu Başkanlığı tarafından Türkiye Cumhuriyeti Ankara 3. Sulh Ceza Hakimliğine tevzi edilen dava Hürriyet’in aleyhine sonuçlandı.
 
Ankara 3. Sulh Ceza Hakimliğinin 2015/129 D. İş Değişik İş No’lu ve 09.01.2015 tarihli kararı şöyle;
 
“Düzeltme ve cevap dilekçesi, ekleri ve ilgili yazının incelenmesi sonucunda düzeltme ve cevap metninin yayınlanmasına konu Hürriyet Gazetesinin 13/12/2014 tarihli nüshasının 1. sayfasında yayımlanan yazıda, gerçeğe aykırı bilgiler verildiği anlaşıldığından, dilekçe ekinde bulunan düzeltme ve cevap metninin yayınlanmasına,
 
5187 Sayılı Kanunun 14. Maddesi uyarınca, talepte bulunan vekili tarafından ekte sunulan düzeltme ve cevap metninin 13/12/2014 tarihli Hürriyet Gazetesinin 1. sayfasında, aynı puntolarda ve aynı şekilde yayınlanmasına karar verildi.”
 
KARARA İTİRAZ ETTİLER AMA...
 
Hürriyet Gazetesi Ankara 3. Sulh Ceza Hakimliğinin 09.01.2015 tarihli kararına ilişkin itirazı ise  Ankara 4. Sulh Ceza Hakimliği tarafından reddedildi.
 
Hürriyet’in itirazına ilişkin red kararı şöyle;
 
“Ankara 3. Sulh Ceza Hakimliğinin 09.01.2015 tarih ve 2015/129 D. İş sayılı düzeltme vecevap metni yayınlanması talebinin kabulüne dair kararının gerekçesinde hukuka aykırı herhangi bir isabetsizlik bulunmadığı anlaşıldığından reddine, inceleme sonunda CMK 271/4 maddesi uyarınca kesin olarak karar verildi.”
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ben 2015-03-01 15:32:53

isterse 10 milyon olsun size ne yakisir baskanima yuru baskanim arkandayiz

Avatar
ALİ EREN 2015-03-01 16:25:54

PEYGAMBER AS İSTESE SARAYLARDA YAŞAYAMAZ MIYDI. NERDE KALDI ÖRNEKLİĞİNİZ

Avatar
ne zaman 2015-03-01 17:06:03

yayınlarda görmek istiyoruz

Avatar
yusuf cankat 2015-03-01 18:32:47

nasıl bir araç alınmış marka ve model nedir onu neden diyanet açıklamıyor.

Avatar
gariban 2015-03-01 18:41:21

Peygamberimiz devrinin en iyi devesine binerdi.Kusva en iyi en hızlı deveydi. Hatta ashab devede mucizevi bir durum olduğunu zannederdi.Ne zamanki başka bir deve peygamberimizin devesini geçti, peygamberimizde bizim devenin değişme vakti gelmiş herhalde yaşlandı dediğinde ashab devede mucizevi bir durum olmadığını onun genç ve en iyi bir deve olduğunu anladı.

Bence Başkanımız islamı temsil ediyor..en kötü ihtimal Porsche ye binmeli ve herkes saygı duymalı..

Avatar
faruk 2015-03-02 00:34:09

Bir kaymakam biniyor.koskoca diyanet işleri başkanina çokmu.meseleyi başka taraflara çekmeye gerek yok.protokolde ilk onda onuna hatirlatayim.siz dua edin limuzine binmiyor.

Avatar
HÜSEYİN 2015-03-03 00:34:39

aklıma hiçbir söz gelmiyor

Avatar
madur 2015-03-03 05:24:00

tam bir münafık ve müslüman düşmanı bir gazete,ama yalanı tutmadı,din adamlarına ve dine düşman bir gazete

banner274

banner273