İngiliz basını Osmanlı operasyonu dedi, Sözcü 'Devleti Kaybettik' ilanı verdi!
Şah Fırat Operasyonu İngiliz basınında da geniş yer aldı. Independent gazetesi haberi "Osmanlı Operasyonu" başlığıyla verdi. Sözcü Gazetesi ise “DEVLETİ KAYBETTİK” ilanıyla çıktı. Hangi devleti kaybettiğini ise kendince anlattı.

İşte İngilizleri ve Sözcü’lerini rahatsız eden görüntüler...

image001-001.jpg

image002-001.jpg

image003.jpg

image004.jpg

image005.jpg

 

 



Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol