Leman Sam'dan çirkin benzetme!

Ünlü şarkıcı Leman Sam, kurban kesen milyonlarca Müslüman ile terör örgütü IŞİD mensuplarını bir tuttu.

Leman Sam'dan çirkin benzetme!

Ünlü şarkıcı Leman Sam, kurban kesen milyonlarca Müslüman ile terör örgütü IŞİD mensuplarını bir tuttu.

05 Ekim 2014 Pazar 10:44
 Leman Sam'dan çirkin benzetme!
banner221
Leman Sam, Kurban Bayramının ilk gününde, Twitter hesabından yaptığı açıklamayla herkesi şok etti.

Sam, "Benim için IŞİD ile bıçağını masum bir hayvanın boğazına dayayan aynı duygudadır"dedi.

Bu açıklamanın İslam’a ve Müslümanlara hakaret olduğunu düşünen binlerce insan ise, sosyal medyadan Sam’ı eleştirdi. Leman Sam'ın tepki çeken tweeti..




Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mustafa Kemal 2014-10-05 12:36:19

Terbiyesiz küstah din düşmanı alcak kadın müslüman Mahallesi burası .... Burada salyangoz satmaya kalkma. Hiç mi et yemiyor sun sen kafir kadın. ..Sözlerine dikkat et !!!

Avatar
esra 2014-10-05 17:13:48

Her işi bitmiş dini vecibemizle uğraşıyor.Sen kesmezsen kesme milletin neden kafasını karıştırıyorsun?GERÇİ BİZİM KAFAMIZ KARIŞMAZ.İtikadımız tam ELHAMDÜLİLLAH.

Avatar
mehmet direkli 2014-10-05 19:02:44

aslında bu tip hayat modelini benimsemiş insanlara eleştiri yapmaya bile değmez.ataist ve masonik bir pencereden dünya ancak böyle görülebilir.filistinde,çinde,doğu türkistanda,suriyede,arakanda insan katliamı yapılırken neredeydin. insan müsveddesi.binlerce fakirin,yoksulun karnının doyması,doyacak olması çokmu ağırına gitti.

Avatar
emir 2014-10-05 21:03:01

allah emretseydi vallaa onu bile keserdim

Avatar
bilal demirbaş 2014-10-05 21:08:06

ALLAHA KURBAN OLAN O MÜBAREK HAYVANLAR BU KADINDAN UTANIRLAR....CEHALET BÖYLE BİRŞEY YAPCAK BİŞEY YOK....ALLAH HİDAYET VERSİN...AMİN

Avatar
abdullah 2014-10-06 01:07:03

EŞŞEK ne anlar hoşaftan, DİNSİZ ne alar kurbandan.
Muhterem din gardaşlarım böyle SÜTÜ BOZUK SOYSUZLARA laf yeiştirmeye bile gerek yok. İT ÜRÜR kervan yürür kabilinden bırakalım konuşsunlar ki ne olduklarını daha iyi anlayalım
(bu arada bunları yine kimliğinde Müslüman yazan kişiler dinliyor belki onlarda işin fakına varırlar) herkese hayırlı bayramlar.

Avatar
arzu 2014-10-06 08:48:30

müslümanca yaşasaydı harici devamı olan işidle müslüman ayrımı yapardı yazıkkkkkkkk

Avatar
köylü 2014-10-06 13:58:01

bu islam düşmanı yaratığın bu güne kadar acaba kaş defa etsiz yemek boğazında geçmiştir. ebu leheplerin karıları hala zamanımızda varlığını sürdürmekteler kimse tükendiğini sanmasın. keşke bir inek kadar değeri olsa bari.