Münafık Zaman Gazetesi Kendini Yalanladı!
17 ve 25 Aralık kirli operasyonlarının başarısız olmasının ardından hırçınlaşan paralel devlet yapılanmasının yayın organlarının toplum gözündeki itibarı, her geçen gün düşüyor. Gazetemiz Akit ise, Paralel Yapı'nın yayın organlarının gerçek yüzlerini belgelerle gözler önüne sermeye devam ediyor.
 
İLK KENDİLERİ DUYURMUŞTU
 
Zaman Gazetesi'nin Pazar ekinde, Dolmabahçe Camii'nde içki içildiğinin yalan olduğu iddia edildi ve söz konusu haberin "10 büyük yalan" arasında yer aldığı savunuldu. Oysa Dolmabahçe Camii'nde içki içildiği haberini kamuoyuna ilk duyuran Cihan Haber Ajansı ve Samanyolu TV olmuştu! Cihan, 3 Haziran 2013 tarihinde "Göstericiler camide bira ve sigara içmiş" haberini servis etmişti.
 
CAMİDEN CANLI YAYIN YAPMIŞTI
 
Aynı gün Samanyolu Televizyonu, Gezi eylemleri sırasında Bezm-i Alem Valide Sultan Camii'nde yaşanan olayın ertesi günü buradan yayın yapılmıştı. Canlı yayını yapan muhabir, "Cami'nin içerisinde içki kutusu görüyoruz" diyerek ekranlara bira kutuları yansıtılmıştı. Ayrıca muhabir, 'marjinal grup' diye adlandırdığı eylemcileri sert bir dille eleştirmişti.

 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
anti fetö 2 yıl önce

söz konusu bu fitne gazetesi yasaklanmalı vatana ihanetten işlem görmeli