Nazlı Ilıcak: Oyumu HDP'ye verdim, pişman değilim

Bugün Gazetesi yazarı Nazlı Ilıcak, oyunu HDP'ye verdiğini ve pişman olmadığını söyledi.

Nazlı Ilıcak: Oyumu HDP'ye verdim, pişman değilim

Bugün Gazetesi yazarı Nazlı Ilıcak, oyunu HDP'ye verdiğini ve pişman olmadığını söyledi.

25 Temmuz 2015 Cumartesi 20:39
Nazlı Ilıcak: Oyumu HDP'ye verdim, pişman değilim
banner221


Nazlı Ilıcak, Twitter hesabından yaptığı açıklamada oyunu HDP'ye verdiğini söyledi.
 
PİŞMAN DEĞİLİM
 
Ilıcak, ''HDP'ye oy verdim ve pişman değilim. Demirtaş, iktidarın savaş tezgahı karşısında barıştan yana tercihini açıkladı'' dedi.



Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali veli 2015-07-25 21:29:13

Yazık lar olsun sana

Avatar
Necip 2015-07-25 22:41:15

Tek Bir sözle o

Avatar
Mustafa 2015-07-25 22:48:48

Seni ellah teâlâ ya havale ediyorum.aynı sözleri ahirette söylersin pişman değilim.

Avatar
mahmut demirkolllllu 2015-07-25 23:25:46

pkk ya kul,köle maşa uşak ,esirmahkum olan vatanhainleri pkk lı birliğini destekler oy verir,korur.pkk lıya rey vermek kadar komik hata yanlış olamaz.demekki oy verenler (beyni çalışmasa da)bu ülkede birlik beraberlik huzur istemiyor demektir.oy verenler pkk dan çok daha ihanet içindedir.bunu anlayamıyorsa utanır, ya kandile gider yada tedavi olur. nazlı hanım ,ahmet hakan gibi değişmiş ve güzelden doğrudan iyiden ayrılmış.şaşılacak şey.ya yalan söylüyor yada tehdit edilmiş olabilir.ey hanımefendi bu konuda ya sus,susmazsan itibarın sıfırlanır..yoksa hdp den adaymısınız

Avatar
kartal 1 2015-07-26 00:01:13

senin ne münafık olduğunu sokaktaki kediler bile biliyor aşşağı inincede aynısını söylersin artık fetoda sana şahitlik eder artık eeeee ne demişler tilkinin şahidi kuyruğudur

Avatar
Aslan Yurekli 2015-07-26 00:16:51

Yok mu kafasına sikacak babayiğit? ???

Avatar
DOĞAN 60 2015-07-26 00:31:00

SANA YAKIŞANI YAPMIŞSIN NE DEMELİ NAZLICIK FETO EMREDER SİZ YAPARSINIZ

Avatar