Öne Çıkanlar diyanet diyanet hutbe ve vaaz konular FETÖ dinihaberler DİBBYS
banner222

Rus medyası kendi kendini avladı
banner221

Rusya tarafından Türkiye'ye yapılan suçlamalara ülke medyasında geniş yer ayrılıyor. Türkiye ile DAEŞ'in arasındaki sözde alışverişi kanıtlamaya çalışan Russia Today skandal bir habere imza attı.
 
Rus devlet TV'sinin desteklediği Putin'e bağlı bir yayın organı olan Russia Today, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan'ın fotoğrafını petrol ticaretine belge olarak gösterdi.
 
DAEŞ DEDİĞİ AKSARAYLI LOKANTACILAR
 
Haber7'de yer alan habere göre, "Ankara'nın DAEŞ'le petrol ticareti" başlığıyla duyurulan haberde yer alan fotoğrafta, Bilal Erdoğan'ın yanındaki kişiler Aksaray'da lokanta işleten Hataylı iki kardeş olan İsmail Kember ile Ali Kember. O fotoğrafı sosyal medya hesaplarında paylaşan bazı Türk vatandaşları da Rusların haberinde referans oldu.




Bunlar da İlginizi Çekebilir

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner220