Samanyolu TV'nin yayın hayatı tamamen sonlandırdı

Türksat uydusundan çıkarılan Samanyolu Televizyonu yayın hayatını bu gece tamamen sonlandırdı.

Samanyolu TV'nin yayın hayatı tamamen sonlandırdı

Türksat uydusundan çıkarılan Samanyolu Televizyonu yayın hayatını bu gece tamamen sonlandırdı.

01 Mayıs 2016 Pazar 13:31
Samanyolu TV'nin yayın hayatı tamamen sonlandırdı
banner221

Türksat uydusundan çıkarılan Samanyolu Televizyonu yayın hayatını bu gece tamamen sonlandırdı. 

Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'nın medya ayağını oluşturan Samanyolu Televizyonu, Türksat uydusundan çıkarılmasının ardından devam ettirdiği karasal yayınına da son verdi.

Karasal antenler aracılığıyla yayınlarına devam eden Samanyolu Televizyonu bu gece itibariyle bu yayınını da sonlandıracağını RTÜK'e bildirmişti.

Son Güncelleme: 03.05.2016 11:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
biri 2016-05-01 13:50:27

tarih okurken müslümanların kendi arasındaki ihtilaf ve çatışmalarına pek anlam veremezdim... nasıl olabilir sorusunu her zaman sorardım... hocalarımız o zamanki ihtilafları kınar şeklinde bilgiler verir di... ancak bizzat yaşayarak meseleyi daha iyi anladım... sebebi ne olursa olsun müslümanım diyenler hep birbirini yiyecekler.... yiyin birbirinizi....

Avatar
Biri adlı kisiye cevap 2016-05-01 15:30:20

Cok doğru bir tesbit , muslumanlari oyle bir oyuna getirip birbirine dusurdule ki tarihler bunu da hayretle yazacak , bizim canimiz yaniyor Allaha yalvariyoruz , rabbim birligimizi bozmasin diye
Deeee . sen kimsin yiyin birbirinizi derken

Avatar
Rabia 2016-05-01 23:44:17

Sizler bu zihniyette oldugunuz surece biz bizlumanlari her türlü oyuna getirirler.birbirimizin karsisindakiler biziz biz musluman kardesleriyiz.yanlis yapanlar vardir , ama herkex yanlis diyemeyiz , biz birlik olmak zorundayiz , bizi birbirimize dusurenleri sevindiriyor bu kelimeleriniz , peygamber efendimiz bu gunumuzde olsa idi muslumanlarin bolunmesine izin verirmi idi sizce .yapmayin Allah adina yapmayin .yanlista olanlari dislamak yakismaz bize biz muslumaniz .ozellikle diyanet camiasinda olanlar tarafsiz herkezi birliye davet eden olmali.
BUGÜN GELSE BENIM NEBIM SADECE BIZIM HALIMIZE AGLARDI.sanki bu topraklarda yasayan butun muslumanlar Allahin emirlerine tam uyguluyormus gibi hic endise edilevek bir durumlari yokmus gibi.olum sanki hic gelmiyecekmis gibi...otekinin berikinin tasasina düştük. herkez vatan sever , ama kimse Allah sever degil.kimin mumin oldugunu rabbim kisinin fiil ve amellerine gore kabul eder.su zaman da baskalarini degil ilk once kendimizi sorgulama zamani .sonrasimi soyleyeyim , dua .butun muminler icin dua kurtulusumuz icin dua .hakki ile kulluk icin dua.devletimixin bütünlüğü icin dua.Asil mert isek kalkar gece yarisi Allaha dua ederiz dertlerimiz icin vatan icin .birbirimizi korumamiz icin.biz biziz
Baskalarinin seyrine doyamadigi tiyatrocular degiliz . biz Turk musluman birligi ve milletiyiz.
Vesselam

Avatar
Tuncay Bozyurt 2016-05-01 18:21:17

İyi olmuş önemli olan onların memurlarını diplomat müsteşar bilumum devletten temizlemek lazım diyanette binlerce var sadece bizim müftülükte o kadar küçük iki tane paralelci var onları resmen koruyorlar

Misafir Avatar
adalet 2016-05-01 22:14:18 @Tuncay Bozyurt

senin paralel olmadığın ne malum...?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hasan hocadan selam 2016-05-01 17:47:48

Gawur kılıklı muselmanlar

Avatar