Sözcü Gazetesi'nin Diyanet Ahlakı
Sözcü gazetesi resmi Twitter hesabından; “Diyanet bol keseden savuruyor! Logosuna 1.2 milyon lira” yazdığı bir tweet atarak yine çarpıtma haberlere ter verdi.

Sözcü Gazetesi bugün resmi Twitter hesabından; "Diyanet bol keseden savuruyor! Logosuna 1.2 milyon lira" yazdığı bir tweet atarak sitesindeki bir haberine link verdi. Haberde Diyanet İşleri Başkanlığı'nın TRT'den Anadolu isimli kanalı devraldığından, ve logo değiştirerek Diyanet TV'ye çevirdiğinden bahsedilerek, Diyanet'in kanal için yaptığı ihalede 1 milyon 257 bin liralık harcaması olduğu da eklendi. Sözcü, bu haber için herhangi bir kaynak göstermedi. 

Sözcü'nün Tweetinde kullandığı gibi haber içeriğinde "logo değişikliği için 1.2 milyon harcandı" anlamı taşıyacak herhangi bir cümle kullanmadığı, toplam ihale harcamaları belirtilirken, logo değişikliği için 1.2 milyon dolar harcandığı algısı yaratacak bu söylemi, Sözcü Gazetesi'nin bilinçli bir çarpıtmasıdır. 




Bunlar da İlginizi Çekebilir

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman 11 ay önce

sayın site yetkileri: böyle bir iftira varsa sizler diyanet teşkilatına en yakın kişiler olarak gerçekleri buradan yazın ve o gazetenin suratına çarpın derim .logo kaça yapılmış hangi şirket veya tasarımcı cizmiş yayınlayın herkes de sussun otursun yerine .