Taraf'ın iftirasına jet yalanlama
Paralel yapının tetikçiliğine soyunan Taraf gazetesi bir süredir Star Grubu aleyhine yürüttüğü karalama kampanyasını dün 'Star'da 2 milyon liralık hortum kavgası' başlıklı haber ile sürdürdü. Ancak haber hem gazete yönetimi hem de gazete sahipleri tarafından anında yalanlandı.
 
Star Gazatesi'nden yapılan açıklamada, haberin her kelimesinin yalan olduğu ayrıca, 'Süleyman iki milyon gönder' cümlesinin de grubun CEO'su Mustafa Karaalioğlu'na atılmış bir iftira olduğu vurgulandı. Karaalioğlu'nun Süleyman Aslan'la ne yüz yüze ne de telefonda herhangi bir reklam ya da kredi talebinin olmadığı kaydedilen açıklamada, Taraf'ın bugüne kadar Star Grubu ve yöneticileri hakkında yaptığı ve dava açılan 4 yalan haberine dikkat çekildi.
 
Gazetenin sahiplerinden Murat Sancak da haberi kesin bir dille yalanlayarak, 'Haber hayal mahsulüdür. Ne Medya grubumuzda iddia edilen olaylar yaşanmış, ne böyle bir harcama yapılmış, ne de yönetim kurulumuz veya herhangi bir birimimiz tarafından böyle bir tespitte bulunulmuştur' dedi. Gazete sahipleri ile grubun CEO'su Karaalioğlu arasında hiçbir sorun bulunmadığını vurgulayan Sancak, 'Sancak Ailesi, geçmişte olduğu gibi bugün de Sayın Karaalioğlu'nun çalışmalarını takdir etmektedir' dedi. Açıklamada, yalan haberle ilgili her türlü hukuki yola başvurulduğu da vurgulandı.
 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.