İlçe müftüleri atamasına ince ayar

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez ilçe müftüleri atamasına ince ayar yaptı.

İlçe müftüleri atamasına ince ayar

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez ilçe müftüleri atamasına ince ayar yaptı.

25 Temmuz 2014 Cuma 20:51
İlçe müftüleri atamasına ince ayar
banner221
Haber sitemizin edindiği  bilgilere göre 2014 Yılı İl Müftü Yardımcıları, İlçe Müftüleri Şube Müdürleri ve Vaizlerin Haziran ayı Rotasyon ve Tayin işlemleri için Başkan Görmez'den bayram ayarı.

İl Müftü Yardımcıları, İlçe Müftüleri Şube Müdürleri ve Vaizlerin Haziran ayı Rotasyon ve Tayin işlemleri tamamlanarak imza için Başkan Mehmet Görmez'e takdim edildi.

Yetkililer edindiğimiz bilgilere göre Başkan Mehmet Görmez,  
Ramazan Bayramında personelinin rahat ve huzurlu geçermesi amacıyla  Rotasyon ve Tayin işlemlerini bayram sonrasına bıraktığı belirtildi. 

Merakla beklenen 
2014 Yılı İl Müftü Yardımcıları, İlçe Müftüleri Şube Müdürleri ve Vaizlerin Haziran ayı Rotasyon ve Tayin işlemleri 31 Temmuz perşembe veya 1 Ağustos cuma günü İKYS üzerinden açıklanması bekleniyor.

"2014 Yılı Müftüler Rotasyonu ve Atamaları" haberi için tıklayınız


Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ih 2014-07-25 22:19:19

Keşke hic atamasalar biz böyle iyiyiz

Avatar
aslında... 2014-07-25 23:22:11

Aslında bu durumda sıtresi yaşıyoruz. Bayram tatili bize zehir oldu. atamalar açıklansın herkes rotasını çizsin.

Avatar
gerçekler 2014-07-25 23:52:37

zannederim müftülerden birisi yorum yapmış, stres yaşıyormuş,,yaşayacaksın tabi...o kadar görevlinize stres yaşattığına say...
bir diğeri,,böyle iyiymiş
sen iyisinde seninle çalışanlar iyi mi ona bakmak lazım..

ilk defa başkanımızı takdir ettim..bunlara ne gibi sıkıntı stres vs gerekiyorsa yapmak lazım...yeter milletin canını yaktığınız...

Avatar
hizmetli 2014-07-26 04:43:27

diyanet müftü ataması yapacak kimleri gariban kimse onları bursa orhangazi müftüsününe bir hayır apan olsa ya adam gittiği her yerden sürgün yemiş soruşturma gecirmiş buna rağmen yukarda dayım var deyip durur haklıymış okadar müfettişler geldi gitti adam yerinde duruyor orhangazide bırakın görevlileri halk bile bıkmış ama ne hikmetse camiamız her soruşturmada adeta müftüyü aklamaya gayret gösteriyor lütfen ilgili kişiler bu adamın dosyasına lutfedip bir baksınlar allah rızası için

Avatar
i.h 2014-07-26 09:55:19

Kardeş ben imamim çok şükür Muftu değilim gerçekler kunyeli arkadaş tepkiniz yanlis yere yani
Biz boyle iyiyiz derken muftusuz iyiyiz anlamında dedim.

Avatar
görevli 2014-07-26 11:46:25

diyan müftülere talimat ver mecburi koş makamlarında koltuk sevdası olmasınlar camileri gezsinler benim yaşım 75 eskiden müftüler sabah namazına ansızın gelirlerdi o nesilden kimse kalmadı herkes memur oldu sabah 9 akşam 5 andan sonra iş bitiyor yan gelip yat olmaz böyle din ilerlemez dahada geriler bizde yeni yetişen nesil büyünü küçüğünü tanımaz hale geldik öyle müftüler varki ilçesindeki caminin adını soruyosun bilmiyor ilçede köyler dahil 30 camii var olmasına rağmen

Avatar
Müftüde memür.... 2014-07-26 14:50:41

Müftülerin tapu kadasrtro Müdürlerinden memür olarak bir farkları yok ki.Müftü olmak suç mu?eski müftü adı üzere eskide kalmış müftü.Ya giden bir sarıkamış müftüsünu tanıdım genç bişeydi.adam saçlarına biryantin sürüp geziyordu ne yapalım yani ayna gibi parlayan saçlı müftü istemiyoruz mu dese idik.Adam ankaralı idi .kültürü ortada ve genç idi.olsun olsun.

Avatar
hasan tanrıverdi 2014-07-26 18:44:15

benim şikayetim mehmet görmez beyin dikkatine soruyorum allahın kelamı kuran para ile okunurmu öyle hocalar varki mukabele okuyup cematten para bekleyen birde bayram sabahı toplanan parayı dernek başkanları hocaya veriyormuş caminin ihtiyacı için para toplasın böyle birşey olmaz hocam okulda okuyan talebe harçlığını veriyor sende imama ver olmaz böyle allaha nasıl hesap verecekler onun için imamlar dernek başkanları ile içli dışlı olup görevlerinde bulun muyorlar 5 senede bir dağıtım şart hocam elin gevuru kiliseye gelmekiçin halkına para veriyor biz ise müslümanlığı ve kitabımızı okuyup para bekliyoruz devlet baba imam arkadaşlara maaşını veriyor bazı imam arkadaşlarımız bu husutavuyarmanızlazım çok.çok önemli selamlar

banner274

banner273