Kemal Uludağ Diyanet'ten Ayrıldı

Diyanet İşleri Başkanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü Kemal Uludağ, Başbakanlık Müşavirliğine getirildi.

Kemal Uludağ Diyanet'ten Ayrıldı

Diyanet İşleri Başkanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü Kemal Uludağ, Başbakanlık Müşavirliğine getirildi.

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
05 Mayıs 2016 Perşembe 11:31
Kemal Uludağ Diyanet'ten Ayrıldı
banner221

Diyanet İşleri Başkanlığı'na ait atama kararları Resmi Gazete'de yayımlandı.

Buna göre, Başbakanlık Müşavirliğine Diyanet İşleri Başkanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü Kemal Uludağ getirildi.




Kemal ULUDAĞ
 
20.12.1957 Ordu-Gölköy doğumlu olan Kemal Uludağ, İlkokuldan sonra, 1974 yılında Çorum İmam-Hatip Okulu’nu bitirdi ve aynı yılın Ekim ayında Ordu-Perşembe Okçulu Köyü Camii imam-hatibi olarak memuriyete başladı. 1975 yılında Bursa Yüksek İslam Enstitüsüne giren Uludağ, kısa bir aradan sonra, 30.01.1977’den itibaren Bursa Merkez Koşu Kavak Camii Müezzin-Kayyımı olarak görevine devam etti.

1979 yılında Enstitünün ilk mezunları arasında yer aldı. 12.05.1980’de Çanakkale Eceabat ilçe Müftülüğüne naklen atanan Uludağ, askerlik dönüşü 11.10.1982 tarihinde Kastamonu Devrekâni ilçe Müftülüğü görevine tayin edildi. 21.02.1984’te Diyanet İşleri Başkanlığında müfettiş yardımcısı, 19.11.1986’da müfettiş ve 20.04.1995’te de başmüfettiş oldu.

1992 yılında bilgi, görgü artırmak ve yabancı dil öğrenmek amacıyla bir yıl süreyle İngiltere’ye gönderildi. 1997-2002 yılları arasında Münih Din Hizmetleri Ataşeliği yaptı. Yurtdışı dönüşü bir süre Ankara-Yenimahalle Vaizliğinde de bulunan Uludağ, 18.04.2003 tarihinde yeniden başmüfettişliğe atandı. Kamu kurum ve kuruluşlarına iç denetçi kadrosu verilmesini müteakip 20.12.2006 tarihinde iç denetçiliğe atandı ve aynı zamanda İç Denetim Birimi Başkanı olarak görevlendirildi.  

30.12.2010 tarihinde Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü olarak görevlendirildi. Halen bu görevini sürdürmekte olan Uludağ, evli ve üç çocuk babası olup, orta seviyede İngilizce ve Arapça bilmektedir.

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 07.05.2016 22:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemal uludağ 2016-05-07 12:58:37

şahsıma ilgi gösteren değerli kardeşlerime çok teşekkür ederim, haberin veriliş şekli manidardır, öyle emir almışlardır. 41 sene bu itibarlı kurumda her noktada hizmette bulunupta yüz akıyla ve personeli ile helalleşecek kurumdan ayrılmak herkese nasip olmaz. ayrıca kardeşiniz başbakanlık müşaviri olmak atandı.i̇lgili yasa gereği özlük haklarında bir değişikli de yoktur.osa da önemli değil. bundan sonrada devletimin ve onur'la görev yaptığım kumrumun hizmetine devam edeceğim.ilginize teşekkür ediyorum. demekki vefa i̇stanbul'da bir semt adı değilmiş.................saygılar.

Misafir Avatar
Hüseyin Demir 2016-06-14 12:53:28 @Kemal uludağ

hocam yeni göreviniz hayırlı ve mübarek olsun. cenabı hak yar ve yardımcınız olsun inşaAllah. selam ve hürmetlerimi arz ederim efendim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasan ULUDAĞ 2016-06-02 15:41:44 @Kemal uludağ

Mevkiler geçicidir. Onur ise kişiye özeldir özel insan olmak sizin gibilere yakışır. Yeni görevinde başarılar dilerim. Ordu dan selamlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Abdullah Sezgül 2016-05-09 21:05:00 @Kemal uludağ

sayın hocam aldırmayın.en güzel cevabı vermişsiniz.bu kurumda (hakkınızı helal ediniz)diyerek kaç kişi vedalaşmıştır?rabbim utandırmasın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cemil Gacar 2016-05-05 23:41:44

Bu haber verme türü nedir acaba Kemal Uludağ terfi ediyor Başbakanlık müsteşarı oluyor fakat haber görevden alındı şeklinde faaş ediliyor. Sıkıntınız nedir acaba

Avatar
Ali Erbaş 2016-05-07 15:17:16

Haberin bu şekilde verilmesi hoş olmamış. Kemal uzun yıllar diyanete hizmet etmiş değerli bir insandır. Allah selamet versin.

Avatar
Ali Kaya 2016-05-06 21:10:30

kemal bey'in görevden alindi şeklindeki haber veriş şekliniz hiç hoş olmadi. ayni şekilde diyanet vakfi gnl. md. de müşavir oldu ama onu görev değişikliği şeklinde verdiniz. kemal bey'in diyanetden ayrilişinin ve eksikliği ileride çok aci bir şekilde ortaya çikacaktir. her iki gnl. müdürümüze yeni görevlerinde başarilar.

Avatar
mustafa murat 2016-05-06 15:03:11

başbakanlık müsteşarı bir tane kadrodur ve en yüksek ek göstergeye sahiptir 8000dir. kamu personelleri arasında. lakin kemal bey başbakanlık müşaviri oldu. ek gösterge 3600. genel müdürken ek göstergesi 6400 dü yani maaş o oranda düşecektir. yani kızak kadrodur. kemal bey nadir dürüst dobra idarecilerdendi. rabbim yolunu açık etsin. bu tip idareci bulmak kamuda hele hele diyanette çok zordur.

Avatar
Kemal Bey 2016-05-07 10:01:56

makamlar geçicidir baki olan Allah dır.

Avatar
Ahmet Müjdeci 2016-05-07 14:50:22

kemal uludağ hocam bu kuruma şerefi̇yle hi̇zmet etmi̇ş, nezaketi̇yle di̇yanet cami̇âsinin sevgi̇si̇ni̇ kazanmiş ve başbakanlik müşavi̇rli̇ği̇ne atanmistir. haber başliğinin bu şeki̇lde veri̇lmesi̇ de büyük bi̇r ayiptir. Allah yolunu açik etsi̇n kiymetli̇ hocam.

Avatar
mustafa çetn 2016-05-07 22:32:32

Allah yolunuzu açık etsin hocam. Diyanet sizi arayacak.

banner220