Müftü atamalarında son durum!

Diyanet Haber- Başbakan Ahmet Davutoğlu döneminde Cumhurbaşkanlığına sunulan müftüler kararnamesi tekrar gündemde. Kabak tadı veren il müftüleri kararnamesi Ramazan Bayramından sonra yayımlanacak.

Müftü atamalarında son durum!

Diyanet Haber- Başbakan Ahmet Davutoğlu döneminde Cumhurbaşkanlığına sunulan müftüler kararnamesi tekrar gündemde. Kabak tadı veren il müftüleri kararnamesi Ramazan Bayramından sonra yayımlanacak.

20 Haziran 2016 Pazartesi 10:10
Müftü atamalarında son durum!
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Önceki hükümet döneminde Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından çevrilen ve sonuçta onaylanmayan kararname ile ilgili yeni bir çalışma başlatıldı.

Diyanet'ten sorumlu Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş’un Diyanet İşleri Başkanlığı ziyaretinde atama kriterleri gündeme gelen kararname, Başbakan Binali Yıldırım’ın Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’i kabulünde son şeklini aldı.

İlgili kriterlere göre hazırlanan yeni liste  hafta içinde başbakanlığa sunulması bekleniyor. Başkabanlıktan sonra Cumhurbaşkanlığı gidecek olan YENİLENMİŞ il müftüler kararnamesi bayramdan sonra yayımlanacak.

 
Son Güncelleme: 22.06.2016 00:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
berkant 2016-06-20 02:31:26

şu dönemde diyanet özerk hale gelmez ise tüm emekler heba demektir.hükümetin alacağı en hayırlı karar, diyanet teşkilatının özek olmasıdır...

Avatar
özerk mi 2016-06-20 09:42:08

Diyanet özerk oldu mu işte o zaman yandık demektir. Kurumda o büyük makamları kaldıramayan, personele hitap edemeyen sözde üst düzey yetkililerin çınagına terkedilmiş oluruz

Misafir Avatar
özerklikmiş 2016-06-27 02:54:44 @özerk mi

bazı mallar anlamaz hocam.yüreğine sağlık

Beğenmedim! (1)
Avatar
AÇIK AÇIK 2016-06-20 11:14:58

özerkleşirse komple diyanette ölümler başlar..o zaman amirler kendilerini kral falan zanneder....a
damlara şimdi güç yetmiyor...kendi personelinin bil %1 güvendiği bi kurum özerkleşirse düşünemiyorum..biraz ayaklarinizin yere bassin

Avatar
tuba 2016-06-20 20:31:09

muhammed ali asarın insan kaynakları genel müdür olarak atamasını telkif eden mehmet görmez taşrada büyük bir güven kaybına sebep oldu. başkan görmez kulislere kulağını kapatmış havasına girmiş 2. döneme istenilen başarıyı gösterememiştir.

Misafir Avatar
halil 2016-06-22 10:15:07 @tuba

ne zararını gördünüz tuba hanım muhammet ali bey'in, sanırım istediğiniz yönetmeliğe aykırı bir tayin talebiniz uygun görülmedi muhammet ali bey tarafından o yüzden atıp tutuyorsunuz görmez hocaya

Beğenmedim! (6)
Avatar
Adanalı ak yüzlü 2016-06-21 02:31:04

Yeter artık, adamlarını koruduğu bu zihniyet nereye kadar, ne olursa olsun benim kadim dostum, sınıf arkadaşım diyerek daha ne kadar paralel cakmasi
müftülere tahammül edeceğiz.

Avatar
Zaafiyet 2016-06-20 09:46:03

Diyanet İşleri Başkanlığı hayatında hiç bu kadar zaafiyete düşmemiştir. Müftü kararnamesinin defaatle geri çevrilmesi hafife alınmaktan başka birşey değildir. Sanırım Diyanet biraz özgüven patlamasının kurbanı oldu.

Avatar
Yrd hx 2016-06-20 13:34:17

Hak ve hakikatten bahsedip kendisi uygulamayan varsa yoksa menfaat için çalışan düzenin müftuleri değişmeli.

Avatar
Selman 2016-06-20 09:28:27