Müftü Hasan ÇAĞLAR, merkeze alındı

Batman İl Müftüsü Hasan ÇAĞLAR, merkeze alındı

Müftü Hasan ÇAĞLAR, merkeze alındı

Batman İl Müftüsü Hasan ÇAĞLAR, merkeze alındı

29 Mayıs 2015 Cuma 06:27
Müftü Hasan ÇAĞLAR, merkeze alındı
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK


13 Kasım 2010 tarihinde Batman İl Müftülüğü'ne Hasan ÇAĞLAR, Bakanlar Kurulu Kararı  ile merkeze alındı.


"Merkeze Alınma Karar Sayısı : 2015/244
 
1 – Batman İl Müftüsü Hasan ÇAĞLAR’ın başka bir göreve atanmak üzere bu görevinden alınması, 2451 sayılı Kanunun 2 nci maddesi gereğince uygun görülmüştür."


Hasan ÇAĞLAR Kimdir?
 

 
1952 yilinda Bitlis'te dogdu. İlköğrenimini Bitlis’te,  İmam-Hatip Lisesini  Bitlis ve Şanlıurfa’da disarıdan bitirdi. Vatani görevini 1972-1974 yılları arasinda Tekirdag-Hayrabolu'da yapti.
 
1975-1977 yillarinda Siirt,1978-1982 yillarinda Konya Il merkezlerinde Imam-Hatiplik görevinde bulundu. 1977'de Konya Yüksek Islam Enstitüsüne kaydolup, 1981'de mezun oldu. 1982'de Batman-Kozluk ilçesine Vaiz olarak atandi. 1983-1988 yillari arasinda Avusturya'da din görevliliği hizmetinde bulundu. 
 
1988-1995 yillari arasında Kozluk,1995-96 arasında Ergani ilçelerinde Müftü olarak görev yapti.1996-2002 yillari arasinda Avusturya/Viyana'da tekrar din görevliği hizmetinde bulundu. 2002-2006 yillari arasında Silvan ilçe Müftüsü,2006-2010 yılllarında Bingöl Il Müftüsü olarak görev yaptı. 13 Kasım 2010 tarihinde Batman İl Müftülüğü'ne naklen tayin edildi.
 
Yüksek Lisansını Harran Üniversitesi Tefsir Ana Bilim Dalında tamamlayan Hasan Çağlar’ın çeşitli gazete ve dergilerde yayımlanmış makale ve tercümeleri bulunmaktadır.
 
Batman il müftüsü Hasan ÇAĞLAR; evli ve 5 çocuk babasıdır.

 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2015-05-29 08:07:41

Arkası gelmeyecek mi?

Avatar
günay yetmişikioğlu 2015-05-29 08:20:11

Bunun sebebi paralelmi yoksa diyarbakır Müftüsümü......Diyarbakır Müftüsü ise iyi bütün doğuluları almak gerekmezmi...paralelse süper.... zaten geç kalmış bir iş....ama sadece bitlisli ve doğulu olan garibanları değil asıl menbaına inmek ve beyaz Türklerden başlamak lazım.... il ve ilçe müftülerinden paralel referansla atananları diyanet çok iyi biliyor....onlara niye birşey olmuyor....

Avatar
Veli 2015-05-29 08:46:57

6 yıldır Batman daymış, emekliliğide gelmiş, isabetli olmuş

Avatar
sabır.. 2015-05-29 14:11:37

Diyaneti tebrik ediyorum.onun yardmcsını aldği için öncelikle.idolojik insanlara hakımzı mahşerde alrz.

Avatar
halil poyraz melefa imami 2015-05-29 18:54:24

Ben bu müftüyü Allaha havale ediyorum. Hakkimizda hangi hüküm verilecekse ona raZiyim.

Avatar
kerim 2015-05-30 17:43:02

bir yerde kadro boşalır 50 kişi başvurur 1 kişi atanır geri kalan 49 kişiden çoğu yok hakkını haram eder yok kul hakkı yendi der yok ajitasyon yapar.

Avatar
Salim hoca 2015-05-30 17:52:29

KİMSE GÖRMEDEN TAVUĞU KİM KESECEK?

Üsküdarlı Aziz Mahmud Hüdaî Hazretleri, üstadı Üftade (k.s.) Hazretlerinin hizmetinde daha ilk yıllarında talebe iken birçok talebe arkadaşlarının arasında, üstadının yanında ayrı bir yeri vardı. Üftade Hazretleri, müridleri arasında en çok onunla ilgilenir, birçok iltifatlar eder ve onun yetişmesine ayrı bir ihtimam gösterirdi. Üstadın o talebesi ile, fazla meşgul olmasını etraftan hissedenler ve birçok talebesi çekemezler ve Üftade Hazretlerine derler ki:

— Biz de talebeyiz, onun bizden ne farkı var?.

Talebelerin ve bazı müridlerin bu halini sezen Hazreti Üftade, onları imtihan etmek istedi. Hepsini huzuruna çağırdı, ellerine birer bıçak ve birer de tavuk verip:

— Bunu, gidip kimsenin görmediği bir yerde kesip geleceksiniz. Tek şartım, keserken kimsenin sizi görmemesi ve yalnız olmanızdır. Kim daha çabuk gelirse, benim en çok takdirimi o talebem kazanmış olur, buyurdular.

Bıçakla tavuğu alan talebeler sür'atle etrafa yayıldılar ve kendilerine göre, gizli birer yer bularak kesip getirdiler. Fakat o hakkında dedi-kodu yaptıkları, «Onun bizden ne farkı var» dedikleri talebe, hayli zaman olmasına rağmen ortalıklarda yoktu.

Erken gelenler, kendi aralarında konuşuyorlardı:

— Hocanın huzuruna çıkmaya yüzü yok ki, kesip de gelsin. Kim-bilir şimdi nerelerde dolaşıyor, diyorlardı.

O talebe, hayli zaman sonra elinde canlı tavuk olduğu halde kesmeden çıkıp geldi. Tavuğu kesip gelenler ona gülmeye başladılar:

— Bir tavuğu kesmeyi becerememiş, diyorlardı, kendi kendilerine.

Üftade sordu:

— Herkes kesip geldiği halde, sen nerede kaldın? Hep seni bekliyoruz. Bu zamana kadar nerdesin? diye...

O zaman daha talebelik yıllarını yaşamakta olan, daha sonra büyük bir mürşid olacak olan Aziz Mahmud Hüdaî Hazretleri, şöyle cevap verdi:

— Hocam, sizi beklettiğim için ayrıca özür dilerim. Lâkin ben, nereye gitti isem beni kimsenin göremeyeceği bir yer bulamadım. En kapalı bir yer dahi bulsam, iyi biliyordum ki Allah (C.C.) beni mutlaka görüyordu. Ve böylece, ordan oraya ordan oraya koştum, sizin emrinizi yerine getiremeden geldim, dedi.

Tabii bu hâdiseden sonra, anladılar diğer talebeler, hocasının neden en çok onu sevdiğini ve onunla daha fazla niçin alâkadar olduğunu .. Başlarını önlerine eğip hata ettiklerini anladılar. Çünkü Allah'a gizli olan hiçbir mekân ve zaman yoktu.

* * *

Avatar
Bukadarda olmaz!!! 2015-05-30 18:08:44

Ya kul hakkını tespit ettiğini söyleyecek cesareti,Rabbim adına yargılama hakkını kim nasıl kendinde bulur insan şaşırıyor.İşte burda bulmuş bazı şahıslar el insaf yahu