Diyarbakır Müftüsüne 7 Sual-i Kebair

Terör örgütünün uzantısı HDP'den milletvekili adayı olabilmek için görevinden istifa eden Diyarbakır Eski Müftüsü Nimetullah Erdoğmuş, hakkında 2. skandal iddialar...

Diyarbakır Müftüsüne 7 Sual-i Kebair

Terör örgütünün uzantısı HDP'den milletvekili adayı olabilmek için görevinden istifa eden Diyarbakır Eski Müftüsü Nimetullah Erdoğmuş, hakkında 2. skandal iddialar...

19 Şubat 2015 Perşembe 12:54
Diyarbakır Müftüsüne 7 Sual-i Kebair
banner221
Diyarbakır Eski Müftüsü Nimetullah Erdoğmuş, hakkında ulusal basında çıkan haberler yenilir yutulur cinsten değil. Şok haberler peşpeşe gelmeye başladı. Bu iddiaları İÇİMİZE SİNDİREMİYORUZ.

 
1: Diyarbakır İl Müftülüğü görevini yürütürken terör örgütünün uzantısı olan HDP'den aday olmanız için istifa mı ettiniz, yoksa emekliye mi ayrıldınız?
 
2: Diyarbakır İl Müftülüğü görevine gelirken bu düşüncelere sahip miydiniz?
 
3: Terör örgütünün uzantısı olan HDP'den aday olmanız için Kandil'de bulunan amcanızın oğlunun devreye girdiği söyleniyor, doğru mu?
 
4: Terör örgütü PKK ile bir bağınız var mı?
 
5: Diyarbakır Milletvekili Altan Tan'ın üzerini çizmesinin ve yerine sizin geçeceğiniz konuşuluyor, bu iddia doğru mu? 
 
6: Ölen bir kardeşiniz var mı? Eğer öldüyse nerede öldü veya öldürüldü? Dağda öldürülen soyismi Erdoğmuş olan PKK'lı ile bir yakınlığınız var mı?
 
7: Eli kanlı terör örgütünün uzantısı olan HDP ile çalışmak nasıl bir duygu? 
 
 
Komoyu bu soruların cevaplarını sizden bekliyor. Günlerdir sitemize yüzlerce yorum gelmekte. Bu yorumları etik yayın anlayışımıza uygun olmadığı için yayınlamadık. Fakat okurlarımızın bu beklentilerine de ilgisiz kalamazdık. Bu nedenle Dinihaberler.com olarak bu yazıyla okurlarımızın hislerine tercüman olmak istedik. Evet, HDP'nin müftüsü Nimetullah Erdoğmuş, bu iddialar cevaplarını bekliyor.

 
 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
imamx 2015-02-19 13:49:07

acaba bu kişiyi il müftüsü yapmadan önce diyanet bilmiyormuydu bu olayları? yoksa diyanette mi kandirıldı???

Avatar
paşa zade 2015-02-19 14:31:36

bir insan müftü olması satılık, satılmış, terörist olmasını değiştirmiyor malesef. böyle din görevlilerinin varlığından utanıyorum.

Avatar
VANLI 2015-02-19 15:41:03

Yıllarca Diyanette hizmet etmiş bir müftüyü bu seçiminden dolayı yadırgamak yanlıştır. herkes aynı düşüncede, aynı partide olacak diye bir kaide hiçbir yerde yoktur. Bırakın inançlı insanlar her yerde, her zeminde bulunabilsinler ki, diğer kişilerle ortak nokta İslam'da buluşabilsinler

Avatar
gerçekler acıdır.. 2015-02-19 17:50:49

Rahman ve Rahim olan Allahın adı ile...ey haber sitesi neden herkesin illede akp den vekil adayı olmasını istiyorsunuz hdp den aday olması neden sizi üzüyor...mümin her habere inanmamalıdır...bu adam yakalık ve yandaşlık yapan insanlardan çok daha dindar vede dürüsttür.......

Avatar
vaiz 2015-02-19 19:25:15

bu sorduğunuz sorularda ne var kardeşim? Bir sürü iddia sıralamışsınız, sırf karalamak için.. Aynen şöyle yazmışsınız: "...hakkında ulusal basında çıkan haberler yenilir yutulur cinsten değil. Şok haberler peşpeşe gelmeye başladı." Ben burada herhangi bir haber görmedim.. Siz bence kendi kabir ya da kebair sualleriniz nelerden olacak, onun kaygısını taşısanız daha iyi olur.. Yazık sizin İslam anlayışınıza.. Allah yalan ve iftiranın tecviz edildiği bir din indirmemiştir.. Dinin ırzına geçiyorsunuz, başkalarında hata kusur aramayı da dinin özü zannediyorsunuz.. Bir insanın imanı Allah ve Resulüne olan inancı ile ölçülür.. Herhamgi bir partiye ya da siyasi görüşe yakınlığı-uzaklığı ile değil.. Siz daha dinin en temel yaklaşımını bile içselleştirememişsiniz.. Özümseyememişsiniz.. Ya dini bilmiyorsunuz, ya da din anlayışınız yozlaşmış..

______ADMİNİN YORUMU____ VAH VAİZ EFENDİ VAH... BOŞUNA OKUMUŞSUN... SEN KÜRSÜYE ÇIKMA.... KANDİLE GİT... YA DA APONUN YANINDA GİT BİR DİLKEÇE VER. SENİ KANDİLE VAİZ OLARAK ATASIN... DİYANETTEN ALDIĞIN MAAŞ GÖZÜNE DİZİNE DURSUN....

Avatar
sindir 2015-02-19 19:59:55

içinize sindiremiyorsanız başınızı duvara vurun sinecek. 7 soruya da cevap benden: sana ne, dini haber! bu kadar kürt düşmanlığı nedendir. mazlum kürtlere bari sen vurma! binlerce kürt senin takipçindir,onlardan utan

_____ADMİNİN YORUMU____AHLAKSIZ SEVİYESİZ HAYSİYETSİZ YORUMCU!!! HABERİN İÇERİSİNDE BİR TANE KÜRT KELİMESİ GEÇİYOR MU? BİZ HER ZAMAN KÜRT KARDEŞLERİMİZİ SONUNA KAVUNDUK VE PKK İLE AYRI TUTTUK. ASIL SENİN MAKSADIN NE? ERMENİLERİ KORUYAN BİR ÇOĞU DA ERMENİ VATANDAŞI OLAN BU TERÖRİSTLERİN Mİ KÜRT KARDEŞLERİMİZİ TEMSİL EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORSUN? MÜFTÜ ERDOĞMUŞ, EĞER BEN KÜRT KARDEŞLERİMİ TEMSİL ETMEK ÜZERE BAĞIMSIZ OLARAK ADAY ADAYI OLARAK KOYSAYDI İLK ALKIŞLAYACAK BİZ OLURDUK VE SONUNA KADAR DA DESTEKLERDİK. ASIL KÜRT Mİ KARDEŞLERİMİZE SEN HAKARET EDİYORSUN DENSİZ..

Avatar
KAFKASLI İMAM 2015-02-19 20:55:50

BİZİM CAMİAYA NELER OLUYOR, BİRİ ÇIKIP HDP DEN BİRİ MHP DEN ADAY OLUYOR. İKİSİ DE IRKÇI PARTİ DEĞİL Mİ? BİRİ BİRİNDEN HİÇBİR FARKI YOK. DİYANETTEN ÇIKIP BU FİKİRLERE MAŞA OLANLAR DİN KARDEŞLİĞİNİ ANLAYAMAMIŞ OLANLARDIR. YILLARCA BU KADROLARI İŞGAL EDEREK İSRAFA YOL AÇMIŞLARDIR. LİYAKAT ARARKEN ÇOK HASSAS OLMAK NE KADAR ÖNEMLİ VE GEREKLİ. HER ŞEY SADECE DİPLOMAYLA OLMUYOR.

Avatar
k.k.öğrt. 2015-02-19 23:04:58

Ey admin Senin gibilerin sayesinde kimliğimize daha çok sahip çıkıyoruz.. Senin bu ırkçılığın bizi daha çok birleştiriyor. .

banner274

banner273