Simav hacıları dualarla uğurlandılar

Kütahya Simav ilçesinde 2. Kafile hacıları dualar ile uğurlandı. Simav İlçe Müftüsü olarak göreve başlayan İlçe Müftüsü Mustafa ARSLAN, hacı adaylarına yapmış olduğu konuşma büyük beğeni topladı. İzmir Yüksek İhtisas Eğitim Merkezi Müdürü Ahmet Şamil OK t

Simav hacıları dualarla uğurlandılar

Kütahya Simav ilçesinde 2. Kafile hacıları dualar ile uğurlandı. Simav İlçe Müftüsü olarak göreve başlayan İlçe Müftüsü Mustafa ARSLAN, hacı adaylarına yapmış olduğu konuşma büyük beğeni topladı. İzmir Yüksek İhtisas Eğitim Merkezi Müdürü Ahmet Şamil OK t

11 Eylül 2014 Perşembe 16:04
Simav hacıları dualarla uğurlandılar
banner283
Kütahya Simav ilçesinde 2. Kafile hacıları dualar ile uğurlandı. Simav İlçe Müftüsü olarak göreve başlayan İlçe Müftüsü Mustafa ARSLAN, hacı adaylarına yapmış olduğu konuşma büyük beğeni topladı. İzmir Yüksek İhtisas Eğitim Merkezi Müdürü Ahmet Şamil OK tarafından yapılan dua ile yolcu edilen hacı adayları yakınlarıyla vedalaşarak selamları üzerilerine emanet olarak aldılar.

3 otobüs olarak hareket eden hacı adayları Kütahya Zafer Havalimanından direk Medineye Uçacaklar. Törene katılan Simav İlçe Müftülüğü Murakıbı Cengiz ORUÇ, Din Görevlilerinin müftülük organizasyonu ile yapılan programda ilahi ve salavatlarla uğurladılar.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
>
Siirt Camilerinde Fetih Suresi okundu< /></div>
          <div class=
Siirt Camilerinde Fetih Suresi okundu
Gelibolu Camilerinde Kur'an Eğitimi devam ediyor< /></div>
          <div class=
Gelibolu Camilerinde Kur'an Eğitimi devam ediyor
Hani Müftüsünden, İmam-Hatip Öğrencilerine Konferans< /></div>
          <div class=
Hani Müftüsünden, İmam-Hatip Öğrencilerine Konferans
Diyanet Vakfı Uluslararası Sempozyum Düzenleyecek< /></div>
          <div class=
Diyanet Vakfı Uluslararası Sempozyum Düzenleyecek
Tekirdağ’da “Fetvâ Eğitimi" semineri< /></div>
          <div class=
Tekirdağ’da “Fetvâ Eğitimi" semineri
Sekine Hatun Camii'nde Afrin için dua!< /></div>
          <div class=
Sekine Hatun Camii'nde Afrin için dua!
K.Maraş'ta 'Zeytin Dalı' Zaferi İçin Dua< /></div>
          <div class=
K.Maraş'ta 'Zeytin Dalı' Zaferi İçin Dua
KKTC'deki tüm camilerde harekatın zaferle sonuçlanması için dua edilecek< /></div>
          <div class=
KKTC'deki tüm camilerde harekatın zaferle sonuçlanması için dua edilecek
>
DiYANET HABER 2018-01-23 22:22:36
iv>
diyanet-e-atandi-h130262.html" title="Nasrullah Bil"> Diyanet'e Atandı!" target="_blank">Nasrullah Bil"> Diyanet'e Atandı!
>
DiYANET HABER 2018-01-23 21:41:28
iv>
34. İl Müftüleri İstişare Toplantısı
>
DUYURU 2018-01-23 21:36:14
iv>
Vaizlere Hizmet İçi Eğitim Semineri
>
DUYURU 2018-01-23 21:11:54
iv>
Sözleşmeli Kuran Kursu Öğreticisi Alımı İle İlgili Ayrıntı
>
DUYURU 2018-01-23 20:23:07
iv>
Hizmet İçi Eğitim Semineri 9. Dönem Tarihi Belli Oldu
>
DiYANET HABER 2018-01-23 15:45:10
iv>
Lütfi Doğan İçin TBMM'de Cenaze Töreni Düzenlendi
>
ASAYİŞ 2018-01-23 15:39:51
iv>
Adana'daki 7 öğretmene FETÖ davası açıldı
>
ASAYİŞ 2018-01-23 15:38:56
iv>
Sosyal medyadan FETÖ propagandasına 20 yıl hapis istemi
>
ASAYİŞ 2018-01-23 15:38:01
iv>
Karabük'te FETÖ mahrem yapı soruşturmasında 6 kişi adliyede
>
ASAYİŞ 2018-01-23 15:36:43
iv>
FETÖ sanığı hakim tahliye edildi
>
ASAYİŞ 2018-01-23 15:35:56
iv>
FETÖ sanığı eski hakime hapis cezası
>
ASAYİŞ 2018-01-23 15:32:56
iv>
Sakarya'da sağlık çalışanlarının FETÖ'den yargılanmasına devam edildi
>
banner246
hs-head-font add-last
iv
185.5B BEĞENİ Beğen
iv
23B TAKİPÇİ Takip Et
iv
94 TAKİPÇİ Takip Et
banner285
>
iv> Prof. Dr. Mehmet Sait ŞİMŞEK
iv> Prof. Dr. Mehmet Sait ŞİMŞEK
iv> İslam diğer dinlere galip gelecek mi?
iv> Musab SEYİTHAN
iv> Musab SEYİTHAN
iv> Şehadet, ölümlerin en güzelidir
>
iv>
iv> Ali Bozkurt
iv> Hz. Muhammed (s.a.v.)’in Çocukları
iv> Sait ÇAMLICA
iv> Sait ÇAMLICA
iv> Zamane Gençliği
iv> Şerif Ali Minaz
iv> Şerif Ali Minaz
iv> Bir Densizin İthamı ve Şanlı Paşamız
>
iv>
iv> Hüseyin Köksal
iv> Ömür: Ahiret Yurdunu Kazanmak İçin Armağan Edilmiş Nimet
iv> Rukiye YILDIZ
iv> Rukiye YILDIZ
iv> Filistin’i CHP'nin Ataları mı Sattı?
iv> Emin ARIK
iv> Emin ARIK
iv> Şeb-i Arus’un 554. Yıldönümünde
>
iv>
iv> Psikiyatrist Dr. Hamdi Kalyoncu
iv> Sufi inancında "Nur-i Muhammedi" ihtiyacı
iv> Prof. Dr. İbrahim Maraş
iv> Prof. Dr. İbrahim Maraş
iv> Geç kalınmış hayırlı bir teşebbüs veya...
iv> Prof. Dr. Ramazan ALTINTAŞ
iv> Prof. Dr. Ramazan ALTINTAŞ
iv> Kur'an Aşığı, Ali Küçük Hocamızın Ardından...
  • Çok
  • Yorumlanan
  • Okunan
  • >
    DiYANET HABER 2018-01-17 16:30:30
    iv>
    >
    DUYURU 2018-01-17 19:36:21
    iv>
    Sözlü sınava girecek adayların giriş belgeleri ve KPSS taban puanları açıklandı
    >
    DiYANET HABER 2018-01-18 07:49:26
    iv>
    Erdoğan paylaşımı yapan Diyanet personelinin canı yanacak!
    >
    DiYANET HABER 2018-01-21 16:21:59
    iv>
    HDP'nin Müftüsü Operasyona 'İşgal' deyip Diyanet'e tepki gösterdi
    > iv>
    DiYANET HABER 2018-01-17 16:30:30
    >
    Ali Erbaş'tan 'piar' çalışması!
    iv>
    DUYURU 2018-01-17 22:47:37
    >
    Diyanet bir 6 bin imam daha alacak!
    iv>
    DUYURU 2018-01-17 20:36:54
    >
    Müfettiş Yardımcılığı Yazılı Sınavı Kazanan Adayların İsimleri
    iv>
    DUYURU 2018-01-17 19:36:21
    >
    Sözlü sınava girecek adayların giriş belgeleri ve KPSS taban puanları açıklandı
    iv>
    DiYANET HABER 2018-01-18 07:49:26
    >
    Erdoğan paylaşımı yapan Diyanet personelinin canı yanacak!
    iv>
    Karikatür
    iv> Tüm Karikatürler
    'Rusya, Türkiye ve İran gerçek bir terörle mücadele koalisyonu kurdu'
    white Son Yorumlar
    >
    adem 2018-01-23 22:33:00
    bugüne kadar yüzlerce çocuğa gence kuran öğretildi onlar ne olacak.... bu işi menfeate şova çevirmek doğru değil...
    Hafize 2018-01-23 22:30:51
    CHP tam kadro cenaze namazında acaba sebebi nedir bilen var mı? Yoksa eski CHP milletvekili olan diyanet işleri başkanı olanlardan mı?
    osman çelik 2018-01-23 22:30:34
    gündem: camide müslüman, makamda müşri̇k, toplantıda münafik nasıl olunuyor" olsun.
    Müftü işte 2018-01-23 22:19:12
    daha önce bölgesel bazda toplantı yapılmıştı. başkan beyin bedeni diyanette aklı başka yerdeydi. ne dediyse evet, he,hı dedi. sonrası malum.bölgesel toplantida çok veri̇m aldik ya i̇sti̇şare toplantisindan da alirim ali̇mAllah...
    diyanet gündem 2018-01-23 22:11:53
    diyanetteki ülkücü kadrolaşmanın yeni adı "mehmet görmezin adamlarını temizliyoruz" iyi ki sesimiz soluğumuz dinihaberler var. cesur, atak, sağlam ve dik...
    banner264
    Biyografi
    Tümü
    : 0 10px 10px 0;"> Prof. Dr. Huriye Martı kimdir?
    Prof. Dr. Huriye Martı kimdir?

    Diyanet İşleri Başkan Yardımcılığına atanan ilk kadın başkan yardımcısı Prof. Dr. Huriye Martı, 20 Kasım 2017 tarihinde görevine başladı. Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Huriye MARTI'yı...

    Arşiv
    Ara
    iv>
    iv>

    :0">

    > > > >