Genç Ataşe öyle bir "DUA" etti ki !

Hamburg Mescid-i Aksa Camii'nden, Çarşamba gecesi TRT Türk'te canlı yayınlanan Kadir Gecesi Özel Yayınında, Din Hizmetleri Ataşesi Zekeriya BÜLBÜL tarafından yapılan dua semada yankılandı...

Genç Ataşe öyle bir "DUA" etti ki !

Hamburg Mescid-i Aksa Camii'nden, Çarşamba gecesi TRT Türk'te canlı yayınlanan Kadir Gecesi Özel Yayınında, Din Hizmetleri Ataşesi Zekeriya BÜLBÜL tarafından yapılan dua semada yankılandı...

26 Temmuz 2014 Cumartesi 17:51
Genç Ataşe öyle bir
banner221
version="1.0" standalone="yes"?>

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
hoca 2014-07-26 18:32:18

kağıda bakarak değil, dua içten dimağdan yapılacak. içerik olarak eyvallah ama teknik açıdan yetersiz.İyi bir hoca kağıda bağlı kalmamalı

Avatar
asas 2014-07-26 19:25:05

iyisini de sen yap...Bardaga dolu tarafindan bakmanizi tavsiye ederim

Avatar
ayıp 2014-07-26 20:13:19

hoca rumuzlu yazıklar olsun sana.takıldığın şeye bak.ağzını köpürte köpürte bağıran inleyen hocaları sevenlerdensin belli.kısaca yuh olsun sana.adamın takıldığı şeye bak yahu.edep fukarası...

Avatar
HOCAaaaaaa 2014-07-26 20:46:48

Hoca sen haşhaşi misin? yoksa paralelin uşağı mı?

Avatar
Kul 2014-07-26 21:26:21

Duayi elestireceginize bir Amin deseydiniz ya

Avatar
Kamil 2014-07-26 22:38:21

Allah dualarınızı kabul eylesin. Ne kadar gönülden dua etmişsiniz Rabbim sizlerden razı olsun. Birliğimizi dirliğimizi bozmasın Allah sizlerden razı olsun.

Avatar
Hoca 2014-07-27 01:31:44

yurtdışı görevi çok üst düzeyde bilgi ister, güzel ses ister. Duaya amin diyorum. fAKAT BEN MESLEKİ YETERLİLİKTEN BAHSEDİYORUM. TÜRKİYEDEKİ İMAMLARIN DURUMUDA ORTADA, EUZÜ BESMELE ÇEKERKEN AUZU DİYE BAŞLIYOR. PARALELCİ DE DEĞİLİM. SADECE KURUMUM DAHA İYİ OLSUN DİYEN BİR İMAM HATİBİM

Avatar
gerçekhoca :) 2014-07-27 08:13:27

O dua kadir gecesinde yapıldı. Allah (cc) kadir gecesinde inen beş ayette okumaktan, yazmaktan ve insana ilim öğretilmesinden bahseder. Bizde konuşanlar çoktur. Fakat düzgün yazabilenler nadir bulunur. Çok güzel yazmış ataşe bey. Çok da güzel okuyor. İnsan yazarak ve yazdıklarını okuyarak da Allah'tan (cc) isteyebilir.

banner220