'Gavur Çaşuş'un' cenaze namazını kıldırmayan imam göreve iade edildi!

Diyanet HABER- Gavur Çavuş namıyla bilinen Durmuş Çavuş’un cenaze namazını kıldırmayan imam İmam Zafer Gevrek göreve iade edildi!

'Gavur Çaşuş'un' cenaze namazını kıldırmayan imam göreve iade edildi!

Diyanet HABER- Gavur Çavuş namıyla bilinen Durmuş Çavuş’un cenaze namazını kıldırmayan imam İmam Zafer Gevrek göreve iade edildi!

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
21 Haziran 2016 Salı 20:54
'Gavur Çaşuş'un' cenaze namazını kıldırmayan imam göreve iade edildi!
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Gavur Çavuş namıyla bilinen Durmuş Çavuş’un peygamberimize ve pak ailelerine hakaret etmesine bağlı olarak cenaze namazını kıldırmayan İmam Zafer Gevrek ile mutlu haber geldi.

CHP’nin “komünist çavuş” olarak pazarlaması ile gerilen ortamda Pınarbaşı Kaymakamı’nın açığa almak zorunda kaldığı İmam Zafer Gevrek bugün itibariyle görevine iade edildi.

Haber sitemize bilgi veren Diyanet Sen Kayseri Şube Başkanı İrfan Kaşıkçıoğlu, “Bu gün itibariyle İmam Zafer Gevrek, gerekli resmi prosedürün tamamlanması sonrası Kayseri Tomarza’ya bağlı Dağyurdu Mahallesi görevine başladı” dedi.

Bilindiği üzere dinihaberler.com, gavur ve teröristlerin sözcüsü CHP’nin devreye girmesiyle birlikte en sert şekilde olaya tepki vererek kamuoyu oluşturmuştu.

Diyanet Sen Kayseri Şubesi Başkanı İrfan Kaşıkçıoğlu’nun aynı sertlikte yaptığı basın açılması ve yoğun resmi görüşmeler meyvesini verdi ve Diyanet camiasını sevindiren haber nihayetinde geldi.

İmam Gevrek’in görevden alınmasına tepki veren diğer bir sivil toplum kuruluşu ise Mazlumder idi. Mazlumder Kayseri Şubesi Başkanı Ahmet Taş’ta “İmam Gevrek’in haksız yere görevinden aldığını belirtip görevine iade edilmesini” istemişti.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 23.06.2016 03:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Pınarbaşı 2016-06-21 21:18:01

Geç de olsa meslektaşımızın haklı olduğu ortaya çıktı.Allah haklıya hakkını nasip etti.

Avatar
İmam 2016-06-21 21:31:31

Kaymakam müftü şef bunların akibeti be acaba

Avatar
Hasan kılınç 2016-06-22 00:50:25

Şimdi açığa alınma sırası müftü de.

Avatar
Talha çoğaş 2016-06-22 00:36:00

Kardeşim Allah duruşunu bereketlendirsin...

Avatar
Kadir 2016-06-21 21:42:16

Harika bir haber

Avatar
Hoca 2016-06-21 23:32:14

Allahüekber

Avatar
Seyfullah 2016-06-22 00:06:53

Çokluk haklı bir karar beklediğimiz bir karar Rabbim sayılarını artırsın Zafer hoca gibilerin aminnnnnnnn

Avatar
sadık ak 2016-06-22 00:53:50

toplumu germeyin, ayrımcılık yapmayın, peygamber varisi böyle şov yapmaz. kıldırsa imanı mı giderdi bu imamın.

Misafir Avatar
istanbul 2016-06-23 12:53:23 @sadık ak

toplumu biz germiyoruz asıl toplumu siz ve sizin gibiler geriyor imam arkadaşımız o mahlukata ta efendimiz s.a.v 'e hakaret ettiğinde daha dünyada iken namazını kıldırmayacam dedi yüzüne karşı o mahlukat öldükten sonra demedi sesini kes otur yerine birde peygamber varisi diyorsun adam bütün değerlerimize hakaret etmiş helal olsun kardeşimize

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Maksut Hoca 2016-06-23 10:10:32 @sadık ak

laik devletin ilkelerine bağlı kalmaya yemin ederken gevur olmuyorsunuzda,gevurun leşini kaldırınca mı gevur oluyorsunuz. kendi̇ni̇zi̇ komi̇k duruma düşürmeyi̇n,islam hukukuna göre kildirilan namazdan para almanin hükmü nedi̇r,haydi̇ hep beraber i̇neli̇m fikih külli̇yatina.alkol parasindan maaş almanin hükmünüde i̇nceleyi̇m,di̇ynet vakfinin paralarinin fai̇zde çalişip çalişmadiğina da göz atalim.yada şow yapmyin i̇mamlar i̇şi̇ni̇ze bakin.si̇zi̇n ahi̇reti̇ni̇z zaten kuranin tüm veri̇leri̇ne göre bi̇ti̇k durumda,şi̇mdi̇ kalkip takva gösteri̇si̇ yapmayin,namaz kildirma memurluğunuza devam edi̇n.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ÖMER FARUK ÖZKARA 2016-06-22 10:18:03 @sadık ak

i̇mansızın münafığın cenaze namazı kılınır mı? kılınır diyosan gideydin sen kıldıraydın

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ertan Hoca 2016-06-22 02:16:39 @sadık ak

sadık ak beyfendi yeşillik olsun diyemi yazıyorsun ?yoksa kafayı kiraya verenlerdenmisin?ayrımcılık yada kimsenin şov yaptığı yok.embesilliğin gereği yok akıllı ol.

Beğenmedim! (3)

banner261

banner260