Mehmet Kurt Açığa alındı

Malatya İl Müftü Yardımcısı Mehmet Kurt Açığa alındı

Mehmet Kurt Açığa alındı

Malatya İl Müftü Yardımcısı Mehmet Kurt Açığa alındı

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
25 Temmuz 2016 Pazartesi 20:42
Mehmet Kurt Açığa alındı
banner221

​Malatya'da askeri darbe girişimi sonrasında kamu kurum ve kuruluşlarından FETÖ/PDY örgütü ile bağlantılı oldukları gerekçesiyle 515 kişinin görevlerinden uzaklaştırıldığı bildirildi.

kısa bir süre önce Acıpayap İlçe Müftülüğü görevinden Malatya İl Müftü yardımcılığına atanan müftü Mehmet Kurt'un FETÖ/PDY örgütü ile bağlantısı tespit edilerek açığa alındı.

Malatya Valiliği’nin hazırlamış olduğu bilgilere göre; kamu kurum ve kuruluşlarındaki görevden uzaklaştırma işlemi yapılan kurumlar ve personel sayıları şu şekilde: 

"Malatya Adliyesinde, HSYK kararı ile 10’u Cumhuriyet Savcısı ve 22’si Hakim olmak üzere toplam 32 kişi, Malatya Büyükşehir Belediyesi’nde 7 personel, Malatya İl Emniyet Müdürlüğünde, 7’si 3. Sınıf Emniyet Müdürü, 11'i 4. Sınıf Emniyet Müdürü, 10'u Emniyet Amiri, 2'si Başkomiser, 14'i komiser, 8'i komiser yardımcısı, 8'i Başpolis memuru, 70'i polis memuru, 2'si sivil memur olmak üzere toplam 132 Emniyet personeli, 

Vergi Dairesi Başkanlığında 2 müdür yardımcısı, 2 gelir uzman yardımcısı, 9 gelir uzmanı, 3 veri hazırlama ve kontrol işletmeni ve 1 şoför olmak üzere toplam 17 personel görevlerinden alındı. Malatya İl Defterdarlığında, 1 müdür açığa alındı. İl Milli Eğitim Müdürlüğünde 250 personel, Malatya Valiliği tarafından ise; içlerinde, Maarif Müfettişi, müdür, müdür yardımcısı, eğitim uzmanı memur, veri hazırlama kontrol işletmeni olmak üzere 62 personel ile birlikte toplam 312 personel görevden uzaklaştırıldı. Bir Müftü yardımcısı, 3 vaiz, 4 İmam Hatip olmak üzere toplam 8 personel görevden uzaklaştırıldı.

Aile Sosyal Politikalar İl Müdürlüğünde ise 1 müdür, 2 uzman olmak üzere toplam 3 personel görevden alındı. Sosyal güvenlik kurumunda, şef, VHKİ ve diğer personel olmak üzere 4 personel görevinden alındı.

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.07.2016 16:34
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
MAHŞERDE HALİN NİCE OLACAK DAHA MEHMET KURT 2016-09-07 21:42:07

Yorumlara bakıyorum da Mehmet Kurt ve Çocukları tehdit ile adeta burada bile çete oluşturmuş. Diyanetin yüz karası olan Mehmet Kurtun oğullarıda atılmalıdır.
Yorumlarda önceki yerlerde işledi vukuatlarıda İçler acısı...
DENİZLİ ACIPAYAM'DA Müftülük yapan bu şahıs diyaneti adeta yerin dibine sokmuş ... halkı diyanetten nefret edecek duruma getirmiştir. ekmek yediği kurumu ayaklar altına alan bu şahıs 15 temmuza kadar şaşılacak derece korunmuştur. aylık toplantıda yaz kurslarını ucube kuran tefsirini ucube deme cüretini bile göstermiş.. banyo yaptıgı şofbenın tamır parası 50 tllık meblagı bile tdv nın parasından verdirtmiştir
https://www.youtube.com/watch?v=tZRYCJGWzfc buradaki yorumlara içler acısı..

Avatar
diyanet imamı 2016-07-26 11:57:53

Mehmet kurt Tokat il müftü yardımcısı iken yeni imamlığa başlayan oğlunu Tokat merkezinde emekli olacak bir imama becayiş baskısı yaparak getirmiştir.Tokattaki diyanet çalışanları bunu biliyor.

Avatar
Yoldan gecen adam 2016-09-08 01:22:50

Acıpayam körfez dershanesıne zaman gazetesıne 1600tl aktar, hemde camılerden toplanan parayla,
mehmet kurt kendı cebınden aktarsana...

Avatar
adımı zikretmicem ama şunu söyleme gereği duydum 2016-08-19 11:20:36

mehmet kurtu yıllardan beri tanıyorum memurların maaşlarını çalarak erzincan il müftülüğünden gece yarısı ışıkçıların hizmetine vermiştir yıllarca diyanet çalışanlarına terör demiş bir memurdur kendisi bunları iyi bilir demekki vaizim 3 yıl tanımak yetmiyormuş 2003 yılı erzincan fetöye çalışma yıllarına gitmek gerek erzincan il müftülüğüne anlaşıldımı efendim bu adam süper köküne kadar fetöcüdür araştırılsın ve gereği yapılsın

Avatar
badem bıyıga bak 2016-07-25 23:08:01

lan badem bıyıktan belli be ne delili...

Avatar
ANK 2016-07-25 21:46:54

Hayatımda sizin kadar alçak insan görmedim diyecem ama gördüm maalesef. En az Fetöcüler kadar tehlikelisiniz. Anılan kişi babam. Ve hayatının 40 yılını bu hainlerle mücadeleye adamış bir ilim adamıdır. Siz ise oturduğunuz yerden atıp tutup karalayıp aklıyorsunuz. Aynı Fetocular gibi. Ne tespit ettiyseniz paylaşalım da görelim. Bi tespit değil de asılsız ihbarsa iki elim iki cihanda yakanızda olsun. Sizi Allah'a havale ediyorum. La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim...

Misafir Avatar
agır ol 2016-09-08 23:19:32 @ANK

mehmet kurtun oğlu hocan gibi beddua seanlarına mı başladın?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vaiz 2016-09-08 23:13:04 @ANK

opss agır ol bakalım sende hocan feto gibi beddua seanslarınamı başladın

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hmm... 2016-07-25 23:28:25 @ANK

ben de bir şeyler yazsam nasıl olur... göbek altı...

Beğenmedim! (2)
Avatar
ÖFK 2016-07-25 23:30:56

Dini haberler başlığı altında yaptığınız bu iftira haberleri ve takiyye çalışmaları, Allah'a inanan herkes biliyor ve iman ediyor ki O oyun kuranların en üstünüdür ve bu oyunu da başınızla beraber yiyecektir.

Avatar
cesur yürek 2016-07-26 18:49:38

mehmet kurt'a adlı rumuzcu, peki gerçek ortaya çıkıp bu müftü yardımcısı aklanırsa veya bu bir iftiraysa, öldükten sonra bakalım toprağın altında nasıl rahat edeceksin unutma Allah azizdir kahhardır iyiki ölüm var iyiki ahiret var iyiki cennet var ve de iyiki cehennem var zalimler için yaşasın cehennem

banner220