Müftü değil Fetullah'ın hizmetcisi!

Osmaniye İl Müftü yardımcısı Ali Yazıcı'nın yeni marifetleri ortaya çıktı.  FETÖ/PDY ile ilişkili inceleme ve soruşturma yapılmak üzere görevlerinden uzaklaştırılan Müftü yardımcısı Ali Yazıcı'nın amel defteri...

Müftü değil Fetullah'ın hizmetcisi!

Osmaniye İl Müftü yardımcısı Ali Yazıcı'nın yeni marifetleri ortaya çıktı.  FETÖ/PDY ile ilişkili inceleme ve soruşturma yapılmak üzere görevlerinden uzaklaştırılan Müftü yardımcısı Ali Yazıcı'nın amel defteri...

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
27 Temmuz 2016 Çarşamba 14:54
Müftü değil Fetullah'ın hizmetcisi!
banner221
Diyanet İşleri Başkanlığı, Merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatında her kademede görev yapan personelden darbe girişiminde bulunan FETÖ/PDY ile ilişkili 492 görevli, din hizmetlerinin haklarında inceleme ve soruşturma yapılmak üzere görevlerinden uzaklaştırılanlar arasında  Osmaniye Müftü yardımcılığı görevinde olan Ali Yazıcı da dahil edildi.

Sosyal paylaşım sitelerinde Ali Yazıcı hakkında dehşet verici iddialar ortalıkta geziyor. İşte o paylaşımdan biri.

Ali Yazıcı eski İslahiye Müftüsüydü. İslahiye'de Gülen Cemaatinin temelleri onun döneminde atıldı. İslahiye'nin bütün zenginleri ile çok sıkı ilişkiler kurmuştu. Daha sonra Özel Gülpembe ilköğretim okulu haline getirilen bina Kur'an Kursu yapılacak diye toplanan paralarla yapıldı. Hatta dönemin Müftüsü Ali Yazıcı civar illerdeki bir çok yerde İmam Hatip Lisesi için para topluyoruz diyerek o bina için para topladı. Bunlardan birisi ilginç bir tevafuk sonucu ortaya çıkmıştı. Bir seferinde dönemin İmam Hatip Müdürü Hacı Parlak Osmaniye'de imamlık yapan kardeşini ziyarete gider. Kardeşi, Müftü Ali Yazıcı'nın İslahiye Imam Hatip Lisesi için para topladığını, kendilerinin de yardımcı olduklarını söyler. İHL Müdürü Hacı Parlak bunu duyunca çok şaşırır. Meğer Cemaat Islahiye İHL'ye para topluyoruz diye daha sonra Özel Gülpembe ilköğretim okulu haline getirilen bina için para topluyormuş. Şimdi FETÖ kapsamında görevden uzaklaştırdı.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.07.2016 15:27
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Lütfen tenni 2016-07-27 16:04:59

Allah rızası için teenniyle hareket edelim .yargısız infaz kul hakkı olur kahrolası fetönün ekmeğine yağ sürer.

Avatar
ahmet 2016-07-27 17:24:35

il müftüsü olmak bir tarafa büyük bir içenin müftüsü olmak için bile adamların referansı olmadan mümkün değil di liyakat cemaate ne kadar faydalı olduğundu istdiğn kadar kendini yetiştir üçüncü sınıf ilçelerin dışına çıkamazsın ama cemaatten referanslıysan müftü olduktan üç yıl sonra birinci sınıf ilçe beş yıl sonrada il müftüsü yada müftü yardımcısı yukarısı vatansever ve değerli müftülere kapalı

Avatar