Müftü Yardımcısı Selahattin Bozkurt açığa alındı

Çorum İl Müftü Yardımcısı Selahattin Bozkurt’un Fetullahcı Terör Örgütü (FETÖ) mensuplarına yönelik yürütülen soruşturma kapsamında açığa alındı.

Müftü Yardımcısı Selahattin Bozkurt açığa alındı

Çorum İl Müftü Yardımcısı Selahattin Bozkurt’un Fetullahcı Terör Örgütü (FETÖ) mensuplarına yönelik yürütülen soruşturma kapsamında açığa alındı.

İsmet Demir
İsmet Demir
25 Temmuz 2016 Pazartesi 20:54
Müftü Yardımcısı Selahattin Bozkurt açığa alındı
banner221
15 Temmuz darbe girişiminin ardından Diyanet İşleri Başkanlığı’nda yürütülen FETÖ soruşturması Çorum’a da uzandı.

Çorum İl Müftü Yardımcısı Selahattin Bozkurt’un Fetullahcı Terör Örgütü (FETÖ) mensuplarına yönelik yürütülen soruşturma kapsamında açığa alındığı öğrenildi. Operasyon kapsamında Çorum’da Müftü Yardımcısı Bozkurt ile birlikte 8 müftülük çalışanının da açığa alındığı bildirildi.

Alınan bilgile göre Çorum İl Müftülüğünde yürütülen operasyon kapsamında 14 Eylül 2015 tarihinde Çorum İl Müftü Yardımcılığına naklen atanan Selahattin Bozkurt ile birlikte 1 şube müdürü, 2 imam hatip, 1 vaiz, 1 müezzin kayyum ve 2 Kuran Kursu öğreticisi olmak üzere toplam 8 müftülük çalışanı açığa alındı.



 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.07.2016 19:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nedim 2016-07-25 21:03:28

Aksaray müftü yarrdımcısı yaşar zengin en tehlikeli fetocü neye dokunulmuyor

Avatar
Devamini bekliyoruz 2016-07-25 22:31:55

Darisi Hatay il muftu yardimcisi mustafa karanin basina insAllah

Avatar
kisai 2016-07-25 22:55:22

bre ahmak-aptal fetö ve ve yalakaları; ortada apaçık Allahin ki̇tabi, rasulunun sünneti̇, sahabe efendi̇leri̇mi̇zi̇n eseri̇, selef-i̇ sali̇hi̇ni̇n akai̇d ve fikih i̇li̇mleri̇ varken, (mutlak müctehi̇dler, mezhebde müctehi̇dler, meselede müctehi̇dler, ashab-i terci̇hler, i̇lmi̇ i̇le ami̇l i̇hlasli müftüler varken-fi̇lm çevi̇ren müftüler, reklam yapan müftüler de var- eli̇ni̇zde sağlam ki̇taplar varken) ne i̇şi̇ni̇z var şuculuk-buculuk, tari̇katçilik, meşrepçi̇li̇k, hi̇zi̇pçi̇lik. tari̇katçi olmak var, bi̇r de tari̇katli olmak var, müftüler! i̇mamlar! hafizlar! kur'an mualli̇mleri̇! i̇lla kul-köle olacaksaniz, Allah ve rasulunun kölesi̇ ve kulu olun..bi̇r yerlere i̇nti̇sab edecekseni̇z Allahin ki̇tabina rasulunun sünneti̇ne i̇nti̇sab ve i̇tti̇ba edi̇n...şeyhi̇ fetö olanlara, emeli̇ rahat yaşam olanlara, hedefi̇ makamlar olanlara, kula kul olanlara, vah! vah! yaziklar olsun..ne mutlu Allahın kitabına ve rasulunun sünnetine ittiba edenlere! işte bunlar doğru yolda olanlar ve kurtulanlar..

Misafir Avatar
ahmet 2016-07-27 17:27:11 @kisai

o söylediklerin ikbal getirmiyordu kardeş bizler üvey evlattık

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fazilet 2016-07-27 14:10:58

InşAllah biran önce şu soruşturmalar sonuçlanır akla kara birbirinden ayrılır orda burda surda yorum yapmak çok kolay, bu insanların arasında bugünlere yiyecek ekmeği yokken ayakkabı boyayıp çobanlık yaparak amelelik yaparak okuyup Allah yolunda ilimlere adayanlarda var kendini ,zamanında hukumetimiz gibi kandirilanlarda,bir Allah kuluna ahmak aptal diyebilmek için gözünle görüp şahitlik etmende gerekir.Allah akla karayı ayırmayı nasip etsin ergeç burda olmazsa ahir zamanda adalet tecelli edecek,Oyuzden yeryüzünde iken kimseye gözümüzle görmeden kulagimizla duymadan iftira atıp günahını almaya gerek yok.Allah doğrulardan eylesin hepimizi.

Misafir Avatar
batmaz 2017-01-07 10:13:58 @Fazilet

her sıkıntı da bir ferahlık vardır alllah izniile hersey ortaya cıkacak insaalah Allah hepimizin yardımcısı olsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cankiri cankiri 2016-07-25 21:53:15

Bu fetoculari hemen atsınlar cankirida da hem imam hem kuran kursu ogrt hem de kurum içinde de feto orgutune mensuplari var bunlarada bakilmali

Avatar
ramazan özköylü 2016-07-27 21:33:42

Sayın yetkililere sesleniyorum. Bilmiyorum duyulur mu Afyon cezaevi vaizi Bünyamin Gölcü hocamla Tuzla ilçe vaizi M. Akif Coşkun hocamın fetöyle ilgisi alakası yok.... Lütfen bu yanlışa bir son verilsin.

Avatar
arma 2016-08-02 16:07:41

selahhtin fetocusu çok can yaktı. çok garibanın ekmeğini elinden aldı. bunlardan biride van ili gürrpınar ilçesine kaloriferci şakir ateştir. 8 çocuklu bu adamı süründürdü. ama şakir açtığı tüm davaları kazandı. zalimler için yaşasın cehennem...