'Noel Babacı' müftü görevden alındı!

Süleymanpaşa İlçe Müftüsü Süleyman Yeniçeri açığa alındı

'Noel Babacı' müftü görevden alındı!

Süleymanpaşa İlçe Müftüsü Süleyman Yeniçeri açığa alındı

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
23 Temmuz 2016 Cumartesi 15:49
'Noel Babacı' müftü görevden alındı!
banner221


Tekirdağ'ın Süleymanpaşa İlçe Müftüsü Süleyman Yeniçeri, darbe girişimi soruşturmasında açığa alındı. Yurt genelinde sürdürülen askeri darbe girişimi soruşturmas kapsamında Süleymanpaşa İlçe Müftüsü Süleyman Yeniçeri görevinden alındı.

Süleyman Yeniçeri, Edirne’nin Keşan İlçesi’nde müftülük görevini sürdürdüğü 2011 yılında yaptığı "Noel Baba dürüst birisi olsa bacadan değil kapıdan girerdi" açıklamasıyla gündeme gelmişti.





 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.07.2016 19:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hafiz 2016-07-23 16:37:49

Kardeş doğrudan Erzurumlıları zan altında bırakma bunların Erzurum'da Batı'dan daha az sürüsü var, ama nerde varsa tek 1 tane kalmayıncaya kadar temizlenmeliler it sürüleri

Avatar
imam 2016-07-23 18:53:47

adamlar her tarafa kök salmışlar diyanet baştan aşağıya doğru değişime gidilmeli değişiklik kandırılmışız sözünden bıktım artık herkese kuşkuyla bakıyorum başbakanımız ve cumhurbaşkanımız el atmalı diyanet tam bir değişim yaşamalı

Avatar
mirza 2016-07-23 19:27:00

fetösü de dürüst olsa legal gelir darbeyle değil.ama nede olsa mehdi peh peh peh darbeyle gelen mehdi yazık yazık,,,

Avatar
İmam 2016-07-23 22:34:40

15 temmuz gecesi ve daha sonraki günler okunması gereken zamanda Selâ okumayan fetocu imamlar derhal görevden alınmalı ve bir daha devlet kapısı açılmamak üzere kapanması lazım... böyle zamanda devletin milletin din in için çalışmayacanda ne zaman çalışacan.

Avatar
imam 2016-07-23 16:12:35

tipinden belli

Avatar
fatih 2016-07-23 16:01:06

erzurumdan ne haber....fetö erzurumlu değilmiydi...orası unutuluyormu

Avatar
ahmet 2016-07-24 01:09:53

Fetocuların resmi Kur'an Kursları mevcut! Bunlar biliniyor mu? Kurs hocaları seçilerek gelen.. Alınan Kırşehir müftüsünün oğlu nerede görev yapıyor acaba!?!?