Genç İmam Kalp Krizi Sonuçu Vefat Etti

Çankırı Çerkeş ilçesi Yeşilören Köyü İmam-Hatip olarak görev yapan Fatih DİNÇ geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Genç İmam Kalp Krizi Sonuçu Vefat Etti

Çankırı Çerkeş ilçesi Yeşilören Köyü İmam-Hatip olarak görev yapan Fatih DİNÇ geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

01 Ekim 2014 Çarşamba 23:30
Genç İmam Kalp Krizi Sonuçu Vefat Etti
banner221
Gerede Hacılar Köyü nüfusuna kayıtlı 1980 doğumlu olan ve Çerkeş İlçesi Yeşilören Köyü Camii İmam-Hatiplik görevini sürdüren Fatih DİNÇ kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Cenazesi 26 Eylül 2014 Cuma namazının ardından Gerede Hacılar köyünde defnedildi.

www.dinihaberler.com ailesi olarak Merhum Fatih DİNÇ hocaya Yüce Allah’tan Rahmet, ailesi başta olmak üzere dost ve akrabalarına, Çerkeş İlçe Müftülüğü camiasına başsağlığı diyoruz.

Son Güncelleme: 27.03.2016 14:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet 2014-10-02 06:29:17

Allahuteala rahmet eylesin Kabri pür nur makamı cennet olsun. Sevenlerine ve ailesi ne sabirlar dilerim

Avatar
hâcegân kerem 2014-10-02 08:54:38

Cenab ı Hak gariki rahmet eylesin

Avatar
Adem GÜLMEK 2014-10-02 09:02:04

Miskin âdem oğlanını benzetmişler ekinciye
Kimi biter kimi yiter yere tohum saçmış gibi

Bu dünyada bir nesneye yanar içim göynür özüm
Yiğit iken ölenlere gök ekini biçmiş gibi
Mevla Rahmet eyleye. ailerisen sabr-ı cemil niyaz ederim.

Avatar
KARAMAN 2014-10-02 14:44:04

TAKDİRİ İLAHİ...ECEL GELDİ VİRANE/BAŞ AĞRISI BAHANE...RABBİMİZ MAĞFİRET BUYURSUN VE TAKSİRATINI AF VE MAĞFİRET EYLESİN......KABRİ PUR-NUR OLSUN....GÜNAHLARI AF OLSUN...SA'YLERİ MEŞKUR OLSUN...MEKANI CENNET OLSUN...DİN HİZMETLERİ YAPAN OLAN BİR KARDEŞİMİZ ARAMIZDAN AYRILDI...ELHÜKMÜ LİLLAH...EMİR ALLAH...DİNAYET CAMİASININ BAŞI SAĞ OLSUN...AİLESİNE DE SABRI CEMİLLER DİLİYORUM...

Avatar
Abdulkadir Sarıkaya 2014-10-02 17:03:51

ALLAH rahmet eylesin, makamı cennet olsun.

Avatar
yilmaz demir 2014-10-02 20:27:24

Hocamiza Allah ramet etsin efendimize komşu eylesin

Avatar