İbrahim Ataman vefat etti

Diyanet Haber- Eğitimi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nde görevli Eğitim Uzmanı İbrahim Ataman vefat etti.

İbrahim Ataman vefat etti

Diyanet Haber- Eğitimi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nde görevli Eğitim Uzmanı İbrahim Ataman vefat etti.

Yeşim BALÇİÇEK
Yeşim BALÇİÇEK
13 Mart 2016 Pazar 14:26
İbrahim Ataman vefat etti
banner221
Diyanet İşleri Başkanlığı Eğitimi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nde Eğitim Uzman olarak görev yapan İbrahim Ataman hakkın rahmetine kavuştu.

Efendiliği ve nezaketi ile gönüllere taht kuran güzel insan ibrahim Ataman, bütün Diyanet teşkilatından çok sevilen sayılan bir görevliydi. 


Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.03.2016 17:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Recep BILIZ 2016-03-13 18:32:53

Rabbim ganiy ganiy rahmet eylesin.Ibahim hocamla yuz yuze vaazda tanismistik hatira fotografimiz telefonumdahalen mevcut cok etkilendim onunla tanisan diyaneti daha cok sevmeye baslar.Allah rahmet eylesin amin

Avatar
A. Karataş 2016-03-13 18:34:23

Allah rahmet eylesin.
Mekanı cennet olsun.
Vaaz seminerinde,kısa bir tanışma süremiz olmasına rağmen, samimiyetine ve içtenliiğine şahit olduk.Allah razı olsun.

Avatar
Hasbi ALTIN 2016-03-13 19:06:26

Antalya-Manavgat ilçesinde DİB tarafından düzenlenen vaaz seminerinde tanıdım. Vefatını öğrenince herkes gibi bende üzüldüm. Ruhu şad, mekanı cennet olsun. Geride kalan eşi ve çocuklarının Allah sabırlar versin. Amin

Avatar
Hamza 2016-03-13 20:15:55

rabbim rahmet eylesin inş antalya seminerde tanışmıştık çok güleryüzlü bi insandı rabbim aile efratlarına sabırlar ihsan etsin inş

Avatar
Ahmet cemal 2016-03-13 20:38:48

İnna lillahi ve inna ileyhi raciun Çok kibar nezaket sahibi bir hocamizdi manavgatta seminerlerde tanidik muhabbet ettik Rabbim rahmetiyle tecelli eylesin

Avatar
Ahmet ALTINTAŞ 2016-03-13 20:53:00

Rabbim mekanını cennet etsin rahmetiyle muamele etsin ençok sevdiğim büyüklerimdendi güler yüzüyle herkese örnek bir şahsiyetti

Avatar
Emir Altay 2016-03-13 21:19:35

Allah'tan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum. Almanya/Ulm da görev yapmıştı çok değerli bir hocaydı.

Avatar
Yusuf -Hülya keyfli.aus.ULM. 2016-03-13 21:40:55

Sevgili Hocamiza Allah tan Rahmet Ailesine Sabirlar dileriz Mekani Cenett olsun Ulm.Almanya.