Bahçeli'den Kılıçdaroğlu'na sert tepki

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun "YPG terör örgütü değildir" sözleri MHP lideri Devlet Bahçeli'yi fena kızdırdı.

Bahçeli'den Kılıçdaroğlu'na sert tepki

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun "YPG terör örgütü değildir" sözleri MHP lideri Devlet Bahçeli'yi fena kızdırdı.

24 Ekim 2014 Cuma 11:33
Bahçeli'den Kılıçdaroğlu'na sert tepki
banner221
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, sosyal paylaşım sitesi Twitter'deki adresinden gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Hükümetin ve CHP'nin Kobani konusundaki tutumunu çok sert sözlerle eleştiren Bahçeli, Türkiye'nin içinin oyulmaya çalışıldığını öne sürdü. İşte Bahçeli'nin o sözleri;

"Bölücü terörün kuyruğuna giren, hain emelleri omuzunda gezdiren sağından soluna kadar geniş bir kuşak Türkiye'nin içini oymakla uğraşıyor. İhanet gişesi dolup taşıyor, vizyondaki vatan ve millet düşmanlığı rekorlar kırıyor, çözülme filmine akıl almaz bir ilgi gösteriliyor. Birisi peşmergeye koridor açıyor ve PKK'yı silahlandırıyor, diğeri YPG'yi övüyor ve küresel çevrelere dalkavukluk yapıyor. Olamaz dediğimiz şeyler oluyor, 'o kadar uzun boylu değil' dediğimiz ne varsa sahneye çıkıyor.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Din görevlisi 2014-10-24 13:41:57

Yaptığım yorumu yayınlayıp yayımlamamakta serbestsiniz ancak, bir sendika ile siyasi liderleri yanyana getirip haber başlığı yapmak, diyanethaberler sitesine hiç yakışmıyor. Kaldı ki, biz buradan diyanet ile ilgili haberlerin yayımlanmasını, siyasi içerikli yayımlar yapılmamasını arzu ediyoruz. Zira tarafsızlık ilkesi bunu gerektiriyor.

Avatar
kamuran akşit 2014-10-24 14:04:03

şimdi ne alaka.sendika ile siyasileri yanyana koymuşsunuz,ilkeli habercilik anlayışı bumu oluyor,siz kendiniz yandaş sendika taraftarı gibi haber yapıyorsunuz

Avatar
doğru 2014-10-24 14:09:11

Din görevlisi rumuzlu arkadaşın yorumuna katılıyorum. Çünkü site diyanet ve görevlilerinden daha ziyade sadece iktidarın sözcüsü ve koruyucusu gibi yayın yapıyor. Allah teala inanan inanmayan herkese güneşini doğurduğu halde diyanethaberler sadece kendi anlayışında olanlara yaşama hakkı taniyor.

Avatar
mustafa 2014-10-24 16:07:20

yazıklar olsun size yazıklar olsun binlerce yüzbinlerce defa yazıklar olsun

Avatar
SERDAR 2014-10-24 19:20:15

KARDEŞİM DİNİ, MEDYAYA SİYASETE ALET ETMEYİN. Adınız dini haberler. Yaptığınız haberlerin çoğu siyasi. İSMİNİZİ DEĞİŞTİRİN LÜTFEN. ÖNCE DİYANET İSMİNİ KULLANIYORDUNUZ. DİYANET MEVZUAT DEĞİŞTİRDİ. ŞİMDİ DE DİNİ KULLANIYORSUNUZ. SAMİMİ VE MASUMANE BİR SİTE OLDUĞUNUZU DÜŞÜNMÜYORUM. DİYANET MÜDAHALE ETMESİN DİYE DİYANET GENEL MERKEZE YAĞCILIK YAPIYORSUNUZ. TAŞRAYI HAFİFE ALIYORSUNUZ.

Avatar
ruhi kara 2014-10-25 16:16:22

___ADMİNİN YORUMU___Sayın okurumuz... Bahsetmiş olduğunuz şahısları muhatap almıyoruz. Önce çıksınlar büyün diyanet camiasından özür dilesinler. Binlerce diyanet personelini şikayet ettiniz... O akılı gidinde sendika liderlerine veriniz...

Avatar