Saadet Partisi kararını açıkladı

Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak, Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde nasıl bir tavır takınacaklarını açıkladı. Kamalak, 10 Ağustos'ta yapılacak oylamada hiç bir partiye oy vermeyeceklerini söyledi.

Saadet Partisi kararını açıkladı

Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak, Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde nasıl bir tavır takınacaklarını açıkladı. Kamalak, 10 Ağustos'ta yapılacak oylamada hiç bir partiye oy vermeyeceklerini söyledi.

23 Temmuz 2014 Çarşamba 21:04
Saadet Partisi kararını açıkladı
banner221
Kamalak şunları söyledi: "Bizler Milli Görüş'ün ilke ve prensiplerine uygun olmadıkları için, 10 Ağustosta yapılacak oylamada, hiçbir adaya oy vermeyecek ileride yapacakları muhtemel yanlışların sorumluluk ve vebaline ortak olmayacağız.
 
Eğer seçim ikinci tura kalır, adaylar da icraatlarını Aziz Milletimizin temel değerlerine, ruh köküne göre ayarlayacak olurlarsa o zaman biz de gayet tabii olarak kararımızı tekrar gözden geçiririz.
 
Aziz Milletimize ve pek değerli mensuplarımıza saygı ile duyururuz."

 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
MÜCAHİT 2014-07-23 21:12:16

eşin adliyeye kimin sayesinde girdi kamalak efendi nankörsün

Avatar
Necmettin yılmaz 2014-07-23 21:37:15

Yaziklar olsun kamalak sende kendini nimettensayiyorsun ya diyecek birşeyimiz yok

Avatar
razi20 2014-07-23 22:53:20

sen verme Kamalak bu millet artık ne yapacağını iyi biliyor sen kimsenin aklını kiralayamazsın ha parelelciler olur bak çünkü onlarda akıl yok duygu var

Avatar
serdar 2014-07-23 23:47:27

Size yazıklar olsun.

Avatar
berkant gizemli 2014-07-24 00:26:29

sn. Kamalak tam milli görüşçüdür.öyle yarım yamalaklara oy vermez.onun idealini bilenler kınama yolunu seçmez.büyük davanın savunucusu olmak öyle kolay mı?

Avatar
alaattin hoca 2014-07-24 00:59:31

bu kafayla gelirsiniz ikyıdara vermeyecende ne olacak chp ye destek olun böylece
yazıklar olsun

Avatar