Seçimlerden sonra ilk araştırma: AK Parti'nin oyları yüzde 45'i gördü

Araştırma şirketi IPSOS'un seçimlerin hemen sonrasında yaptığı anket sonuçlarına göre AK Parti'nin oyları 4 puan artmış görünüyor.

Seçimlerden sonra ilk araştırma: AK Parti'nin oyları yüzde 45'i gördü

Araştırma şirketi IPSOS'un seçimlerin hemen sonrasında yaptığı anket sonuçlarına göre AK Parti'nin oyları 4 puan artmış görünüyor.

10 Haziran 2015 Çarşamba 12:18
Seçimlerden sonra ilk araştırma: AK Parti'nin oyları yüzde 45'i gördü
banner221

Seçimden bir gün sonra 8 Haziran 2015'te bilgisayar destekli telefon görüşmesi yöntemiyle yapılan araştırma, 81 ilde 18 yaş üzeri 1570 kişiyle gerçekleştirildi.


Şirkete göre hata payı ise yüzde 2.5. Oy tercihinizde neler etkili oldu?, Seçim sistemi değişmeli mi?, Bu sonuçları gördükten sonra bugün seçim olsa hangi partiye oy verirsiniz? gibi sorular yöneltildi.
 
 
İşte CNN TÜRK Televizyonu için IPSOS'u özel olarak hazırlanan anket sonuçları...
 


 

 

 

 

 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
biri 2015-06-10 13:07:11

Henuz bi sey olmadi daha pisman olacaklari cok sey olacak

Avatar
Selami İpek 2015-06-10 13:29:17

İngiltere ve diğer ülkelerde aşırı uçlar şu an koalisyonlarla işi yürütmektedirler, hiç bir sorun çıkmamaktadır. Ülkemizde ise mızıkcılık yaparak,illa ben tek başıma olacam ve istediğim gibi at koşturacam devri bitmiştir. Herkes benim fikirlerimde dinlenilsin ve uzlaşı ile kararlar alınsın, ben yaptım oldu denilmesin diye koalisyonu önünüze koydu ve saygı duyulmalıdır.Ha ben mızıkcılık yapacam, bak bu iş yürümüyor, erken seçim dedimi, yine biz aynı partilere oy vereceğiz, oturun ve uzlaşın derim. Milli iradeye saygı..Pişman değiliz.

Avatar
abdullah 2015-06-10 13:38:40

yine aklınız başınıza gelmedi ya... seçimden önce anketlerde ak parti 45-50 gösteriliyordu... aynı şeyi yine yapıyorsunuz... bizi dinleyin bizi... bu ne basiretsizlik ya? halkın içindeyiz 40 dedik 40 oldu... başınızı kuma gömmeyin....

Avatar
yorumcu imam 2015-06-10 13:40:01

nası olmuş da iki günde hemen araştırma yapıp vatandaşın pişman olduğunu görmüşler. daha durun bakalım hökümet kurulsun. bi görelim. milli irade koalisyon demiş. saygı duymak gerek. vatandaş pişmansa da pişmaniye ikram edelim :)))

Avatar
VEDAT 2015-06-10 16:19:37

SON PİŞMANLIK NEYE YARAR,HERŞEYİN BEDELİ VAR.

Avatar
vekil idi 2015-06-10 16:40:41

siz daha çok anket yaparsınız atı alan üsküdarı geçti

Avatar