ZARURİ AÇIKLAMA!

"Bir Mevtanın Ardından" başlıklı yazımın sosyal medyada yayınlanmasının üzerinden 5 gün geçti. Yazım tasarlanarak yayınlanmadığı için alınacak tepki ve tesir hususunda tereddütlüydüm. İlk zamanlar kardeşlerimi üzmek ile hakikati haykırmak ikilemi arasında gidip geldim. Bu güne geldiğimde aldığım tepkiler sonucu şu karara vardım ki bu yazımız gerçekten hak ve hakikatin tezahürü bakımından hayırlara vesile olacak gibi gözükmektedir. 

Herşeyden önce beni tanıyan tanımayan bütün izleyiciye şu hususu tekrar arz etmeliyim ki; yazının muhteviyatının doğruluğu konusunda tereddüt edenler için özellikle cemaatimizin içinden aldığım tepkilerin şekli ve boyutu bir hüccet teşkil etmiştir. Ömrünü bu yola adeta vakfettiğimi bilen ve beni tanıyan dostlarımızın zaten asla bir tereddütleri olmamıştır. 

Yazı dinihaberler.com olmak üzere ve değişik sitelerde paylaşılarak yüzbinlere belki de milyonlara ulaşmış bulunmaktadır. Cemaati Rahmetli Ahmet Beyden ibaret gören cemaat mensubu yüzbinler, bu yolda yarım asra yakın ömür tüketmiş bir büyüklerine(yaşça) ettikleri galiz küfürlerle cemaatin ne duruma getirildiğinin adeta açık bir delili olmuşlardır. 80'ine merdiven dayamış, Hz. üstadın talebesi Kendilerince cemaatten tard (!) edilmiş bir hocamızı (Rahmetli Fazıl Temizerler) Ümraniyedeki kursumuzun Cuma Namazı ilk sünnetini kılarken saftan çıkarıp sürükleyerek ve tartaklayarak sokağa atacak kadar çukurlaşan bir idarenin yetiştirdiklerinin bana yaptıklarının ve söylediklerinin ne ağırlığı olabilir ki! 

Cemaatin içinden ve dışından yüzlerce kardeşimin bizzat, eminim ki binlercesinin de gıyaben hakikati ifade etmem dolayısıyla ettiği dualar, doğru bir iş yaptığım konusunda bana emniyet telkin etmiştir. 

Hz. Üstadımız Süleyman Hilmi Tunahan'ın (KSA) büyük davasını takip iddiasındaki bu kalabalıklar, bütün dünyanın küfür ordularına karşı dava arkadaşları ile birlikte göğsünü siper etmiş, devletimizin bekasının teminatı olan Cumhurbaşkanımızın yanında yer almak şöyle dursun; devlet düşmanları ile birlik olup ona hücum etmelerinin bir defa daha bu vesile ile ortaya çıkması, bu yazımızın en büyük hizmeti olmuştur. "Dava muvaffak olsun da benim yerim caminin papuçluğu olsun" buyuran Hz Üstazımızın bu temennisi adeta tezahür edercesine, dava muvaffak olma yolunda ilerlerken Onun adını kullanan cemaat Davanın Düşmanları ile işbirliği halinde kalma yolundaki iradesini yeni lideri ile teyit etmiştir. Filistinli, Suriyeli ve Iraklı milyonlarca müslümanın "Devlet Kalmayınca Din de kalmaz Namusta Kalmaz" hakikati karşısındaki perişan hallerini görmezden gelircesine!


 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ramidan 2016-09-19 18:16:19

Allahın yardımları bu cemaatin üzerine olsun

Misafir Avatar
ümmet bu yapılardan kurtulmalı 2016-09-25 22:28:04 @ramidan

yakında tüm pislikleri ortaya dökülür , şimdiden ağır kokular gelmeye başladı.

Beğenmedim! (11)
Avatar
İmam 2016-09-18 23:12:58

Dini haberler olayları çarpıtma Allahtan kork biraz

Misafir Avatar
devletimiz gereğini yapacak inşaallah 2016-09-23 15:38:24 @İmam

süleymancılara ait tüm kurslar ve yurtlar devletin kurumlarına geçmeli. ümmetten gizli cuma namazı kılıyorlar. içlerinde kurban parası ve derisiyle karun gibi yaşayanlara ne demeli... ümmet bu tür yapılara fırsat vermemeli.

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
durmak yok 2016-09-23 15:36:01 @İmam

süleymancılar siteyi hacklemeye çalışıyor. bazı sayfalara ulaşamıyoruz, kuyrukları fena sıkışmış olmalı.

Beğenmedim! (26)
Misafir Avatar
ne idüğü belirsiz yapılar 2016-09-23 14:16:27 @İmam

çocuklarımızı bu tür yapılardan uzak tutalım

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
dikkat 2016-09-23 13:33:52 @İmam

islamda süleymancılık diye birşey yoktur. bu tür yapılar milletin malına musallat edilmiş itikadi açıdan bidat ve hurafeleri topluma dayatan menşei gayri müslimlere dayanan yapılardır... müslümanlar olarak çok dikkatli olmalıyız.

Beğenmedim! (18)
Avatar
wakkas 2016-09-18 23:23:57

cemaatden tard etdiklerini milletin parasıyla yapılan yurtlara almıyorlar yasak koyuyorlar afaroz kültürü aslında hristiyanlıkda var olan bir anlayış eğer camiler bunların eline geçerse camiye girmek için bunlardan vize almak lazım vizesiz camiye giremeyiz yinede en müsamahalı kurum diyanet camiye herkes girebiliyor ccemaatleri diyanetin şemsiyesi altına alıp özel noktalarda cuma namazlarını yasaklamak lazım muslumanların kaynaşacağı yer camidir

Avatar
Mütefekkir 2016-09-19 07:01:44

Diyanete sesleniyorum. Cami avlusunda veya altında bulunan süleymancı Kuran kursları cemaati camiden kaçırıyorlar. Bir cemeate bağlı olan Kuran kurslarını herkese açık olan cami çevresine sokmamak lazım.

Avatar
akdeniz 2016-09-19 16:18:05

ya arkadaşlar fetocuların imkanı bunlar da olsa bunlar daha büyük darbe yaparlar.açın gözünüzü yahudi zihniyeti ve sistemi ile çalışıyorlar uyanın.

Avatar
25 2016-09-18 23:02:20

bunlar devlet kalmaz demiyor, devlet biz olacağız diyor. taa 30 yıl önce ki bu cemaatin talebeleri hatırlar. o günden bu güne kadar hala şunu söylüyorlar, ileride cumhurbaşkanı da,başbakan da vali de kaymakam da şoförü de bizden olacak.

Avatar
resuloğlu 2016-09-22 08:43:34

ahmet denizolgun'un ölümü sonrası cemaatten başka haber kaynağı olmayan insanlara şu soruları da sormak gerekiyor.
1-kurân'ı yüzünden en iyi okuduğunu iddia eden bir yapının başına nasıl oluyor da fatiha'yı ezbere okuyamayan biri abi oluyor. ahmet denizolgun'un sesli ve ezberden kuran okuduğu hiç duyulmadı. keza şimdiki başa geçiriliren kişinin de.
2-şer-i şerife madden değil manen de intisap ettiğin söyleyen denizolgun ve annesi, nisa suresindeki açık hükümlere rağmen hangi dini hükmü esas alarak kardeşlerden birini mirastan mahrum etmiştir ve bunun i̇slam akadinideki hükmü nedir.
3- kasımpaşadaki iğreti kaçak, binanın yerine 3 tane yeni bina yapılmasına rağmen uydurduğu yalanların hesabını nasıl verecektir. ya da vermeye başlamıştır.
4-süleyman efendi hazretlerinin vefatı 1959, bu tarihten sonra denizolgunlar cemaat yurtlarında neden okumamışlardır. hatta 1990 ların başında babası kamil bey neden ahmedin cuma namazı bile kılmadığından dert yanmıştır.

Avatar
55 2016-09-18 23:37:52

Samsunda imam hatip talebesini öldüren süleymancılardı. Öldürülen öğrencinin arkadaşı şimdi üniversitede hoca olay gözleri önünde gerçekleşiyor