Diyanet-Sen İlitam müjdesini vermeye hazırlanıyor

Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Bayraktutar, bütün Diyanet çalışanlarına İlitam'ım tam müjdesini vermeye hazırlanıyor.

Diyanet-Sen İlitam müjdesini vermeye hazırlanıyor

Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Bayraktutar, bütün Diyanet çalışanlarına İlitam'ım tam müjdesini vermeye hazırlanıyor.

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
24 Ocak 2016 Pazar 13:50
Diyanet-Sen İlitam müjdesini vermeye hazırlanıyor
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK


Diyanet'in çalışan kadrolu personeline yönelik İlahiyat ön lisans programını bitiren, sınavsız lisans tamamlama hakkı tanınması ve İLİTAM programın müjdesi geliyor.


Diyanet-Sen Başkanı Metmet Bayraktutar yapmış olduğu açıklamada; "Üzerinde durduğumuz İlitam konusunda yoğun bir hassasiyetle çalışmalarımız sürmekte. İlişkilerimizin ve çalışmalarımızın var gücüyle sonuçlanması adına bütün komisyonlarımız çalışmakta. İleriki aylarda bu konuda müjdelerimizin olacağını ifade etmek isterim" dedi.


DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN İLİŞKİLİ HABERE TIKLAYABİLİRSİNİZ...

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 25.01.2016 17:36
Anahtar Kelimeler:
Diyanet-SenILİTAM
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İlitam sevdalısı 2016-01-24 14:23:05

Diyanet-Sen mayıs ayında olacak olan sayımda sayısının daha da yükseklere çıkması için bu şekilde bir beklenti ile üyelerini tutmaya çalışıyor. Dinihaberler de buna alet olup vebal altına giriyor

Avatar
abdulkerim 2016-01-24 15:11:02

bumu bomba haber? bumu vereceğiniz müjde?

Avatar
Yusuf Turgut 2016-01-24 18:14:31

Sayın başkanım bizlerde vekil imam ve müezzinlerin kadroya alınmasını Diyanet sen olarak bu müjdeyi vermenizi sabırsızlıkla bekliyoruz

Avatar
Sabit 2016-01-24 14:31:15

Eger bu ilitam isi olursa ilk isim diyanet sene uye olmak olacak cok teşekkürler

Misafir Avatar
murat 2016-02-10 23:23:24 @Sabit

oturup kafayı calıstırma belese kon zıhne bak menfaatcı adam

Beğenmedim! (2)
Avatar
Osmanli 2016-01-24 17:30:52

Helal sana başkan

Avatar
imam hatip 2016-01-24 15:04:57

İnşAllah müjdeyi verirsiniz en yakın zamanda ve dini haber son dakika olarak bize müjdeyi verir Diyanet sen üyesi olarak sonuna kadar destekliyorum din görevlileri için sinavsız ilitam şart.

Avatar
ilitami istiyakla bekliyoruz 2016-01-24 22:25:10

Ne olur bunu bu sene faliyete gecirin yasimiz ilerliyor ben mehmet bayraktutar hocamiza guveniyorum tum din gorevlilerine. Hayirli olsun

Avatar
ali 2016-01-24 15:09:00

sözleşmelilerde faydalanacakmı yoksa sadece kadrolularmı.

Misafir Avatar
imam 2016-02-11 10:26:56 @ali

şimdi diyanet personelimiz imtihansız bu proğrama dahil olacaklar sonra çeşitli yollardan diploma alacaklar senelerce imtihana girmiş çilesini çekmiş kişilere hava atacaklar ilahiyat mezunuyuz diye.sonra kürsüye çıkacaklar kul hakkından bahsedecekler ne ala memleket yanlış anlaşılmasın ben diyanet mensubuyum türkiyenin en zor ilitamını ilerlemiş yaşıma rağmen 15.sırada bitirdim

Beğenmedim! (5)