MBSTS kitapları ücretsiz dağıtılacak

Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Bayraktutar, Diyanet personelini yakından ilgilendirecek ve yer yerinden oynatacak açıklamayı yaptı.

MBSTS kitapları ücretsiz dağıtılacak

Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Bayraktutar, Diyanet personelini yakından ilgilendirecek ve yer yerinden oynatacak açıklamayı yaptı.

24 Ocak 2016 Pazar 12:30
MBSTS kitapları ücretsiz dağıtılacak
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL İÇERiK


Daha önce okurlarımıza "Diyanet-Sen'den müjde", yer yerinden oynacak diye duyurmuş olduğumuz müjdeli haberi yetkili sendika Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Bayraktutar açıkladı.

Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Bayraktutar Ankara’da üyeleri ile bir araya geldi. Bayraktutar  son zamanlarda yaşanan Diyaneti karalama kampanyasının karşısında olduğunu yineledi. Bayraktutar; ’Diyanete yapılan saldırılara göz yumacağımızı kimse bizden   beklemesin. Bugün meydanlarda sadece bir uyarı yaptık. Edebimizle haklılığımızı ifade etme özgürlüğümüz gerekirse devam edecektir’ dedi.



-VE YILIN 2. BOMBA MÜJDELİ HABERİ-

Başkan Mehmet Bayraktutar, Diyanet-Sen teşkilatlanma konusunda üyelerini bilgilendirdiği toplantıda, son zamanlarda  haber bültenlerinde konu olan  farklı çalışmalarımız hakkında meraklı bekleyişler sürüyor.  Biz Diyanet-Sen olarak emin adımlarla çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz dedi.
  
Önümüzdeki günlerde MBSTS sınavlarına hazırlanan üyelerimizin  sınavlara hazırlandığı kaynaklar noktasında Diyanet-Sen akademi olarak üyelerimize dönük hazırlattığımız, 13 Profesörün kapsayıcı çalışmalarıyla ortaya çıkan bir eserle üyelerimizin eğitim imkanlarına destek olmayı  hedefledik.  Bunun yanında memuriyete hazırlanan kardeşlerimizin kaynak kitap çalışmalarını da Diyanet-Sen akademi olarak hazırlayacağız. 

Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Bayraktutar, yetkili sendikanın sorumluluk bilinciyle eğitim hizmetlerine ağırlık verdiğini ve üyelerine alanında uzman 13 Profesörün hazırlamış olduğu MBSTS gibi dev bir eserin üyelerine ücretsiz bir şekilde dağıtacağının müjdesini verdi. 

MBSTS kitaplarının ne zaman nasıl dağıtılacağı ve kargo ücreti ile ilgili ayrıca bir açıklama yapılacak.
Son Güncelleme: 31.01.2016 14:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
s imam 2016-01-24 13:33:59

sizi Allahtan korkmaya davet ediyorum günlerdir feveylan ettiniz bunun içinmi ayıp ayıp ya dingörevlilerini bukadar ucuz şeylerle ugraştırmayınız mbsts yi kaldırdık deyin ayakta alkışlayalım sınava giren bir din görevlisi kitabını onuruyla alır her 50 55 tlsin çaldıranların üç kuruşluk kitabina ihtiyacımız yok be cumhur başkanımız kimsenin hülüfesine kalmadan isteyen her dingörevlisiyle zaten görüşüyor bunuda istismar etmeyin ayıp be sendikacılık yapın

Misafir Avatar
Alperen 2016-01-25 10:25:56 @s imam

sınavlar kalksın da sizde yan gelin yatın.

Beğenmedim! (7)
Avatar
yakışıklı imam 2016-01-24 14:02:02

sanki çooook büyük bişey yaptınız sınavı kökten halledinde o zaman size helal olsun diyelim...

Misafir Avatar
kerim tunç 2016-01-25 23:17:52 @yakışıklı imam

sınavların yapılmasını istiyenler hocalar şimdi ise sınavların yapılmamasını isteyen yine onlar.ösym yapsın diyorlardı şimdi ise yapmasın diyorlar.işin doğrusu kusura bakmayında ne istediğinizi bilmiyorsunuz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
05 li hoca 2016-01-24 13:14:13

sağolsun sendikamız bizi düşünür oldu mbsts hep kalksın diyoz o hala kitap dağıtacakmış bizim paramız yokya kitap almaya (paramız olmasa sınava girmek için 80 tl ödermiyiz) şu sendika ne iş yapar biri bizi aydınlatsın kendilerinin lüks yaşantısından başka

Avatar
fatih 2016-01-24 13:15:41

İşiniz gücünüz dalavere milleti kandırmak ve sitenize girenleri çoğaltmak .başka sendikalar sınavları rotasyonlari kaldırıyor bizimkiler sınava çözüm bulamayıp kitap veriyolarmiş buda bomba habermiş yesinler bombanizi .insanları kandırmayın bomba diye .yayınlayın bu yazılanları eleştirilerede açık olun işinize geleni tek yayınlamayın ,.........yüzlerce imam tayinlerde mağdur olmuş aileleri mağdur kimse çözüm bulmuyo bi kitap ücretsiz veriyolar bomba oluyo

Avatar
akil 2016-01-24 13:45:05

Gayri ciddi buldun...bomba bomboş:)

Avatar
Ekrem yuce 2016-01-24 16:07:29

Bomba habrniz bumuydu bundan sonra sizlere hic itibar etmiyecegim yaziklar olsun size

Avatar
5 li ye beş kardes 2016-01-24 14:00:32

Ya hocam insaf sınav kalkınca torpillemi gideceksin hacca umreye yada na ki olcaksin

Misafir Avatar
kardes 2016-01-25 23:06:43 @5 li ye beş kardes

sen yenisin galiba? sınavdan önce torpilden şikayet ediliyordu diye daha ağır bir zulüme eyvAllah mı denilmesi gerekiyordu? torpi̇li̇ kaldırmak çok mu daha zordu da böyle bir zulmü bize reva gördüler.

Beğenmedim! (1)
Avatar
hasan tekin 2016-01-24 16:15:47

Ben Allah için ''mufredat'" isimli kitabimizi alın bastırın tüm imam hocalarimiza dağıtın dedik. Para pul istemiyorum dedim. Sadece Allah rızası için yapın dedim. Kitabı 50 kurusa mal edeceklerdi. Diyanet sen para imkanımız yok dedi bastırıp dağıtamayiz dedi. Şimdi mbsts kitabına parayi nerden bulacak. Merak ediyorum.