Sendikalar sınıfta mı kaldı?

Diyanet İşleri Başkanlığı'nı savunması gereken Diyanet Çalışanlarının sendikaları NEDEN SESSİZ KALDI?

Sendikalar sınıfta mı kaldı?

Diyanet İşleri Başkanlığı'nı savunması gereken Diyanet Çalışanlarının sendikaları NEDEN SESSİZ KALDI?

24 Aralık 2014 Çarşamba 11:15
Sendikalar sınıfta mı kaldı?
banner221
Eymen NEZİR / DİNİHABERLER.COM


Misyoner papaz'ın peşine takılan siyonist zihniyetli basın, militan Fetullahçılar ve din düşmanlarının amansız saldırısına uğrayan, Diyanet-Sen hariç diğer sendikalar
 Diyanet işleri Başkanlığı'na, sahip çıkmadı.

Diyanet-Sen'e dik duruşundan dolayı okurlarımız tarafından takdirle karşılandı. Yine okurlarımız diğer sendikaların kendi kurumlarına neden sahip çıkmadığı konusunda sitemkar tavırlarını da ortaya koydular.

Devlet, tarihinde ilkez Diyanet İşleri Başkanlığı'na bir araba veriyor ve bu ZINDIKLARIN zoruna gidiyor. Yetmiyormuş gibi olayı başka bir tarafa çekerek Başkanlığı, yıpratma politikasına katılıyorlar. ZINDIKLARIN her biri günlerce açıklama yapıyor, Diyanet Çalışanları Sendikalarından hiç bir ses çıkmıyor.

Kamuoyunda da tepkiler var


Diyanet Çalışanları Sendikalarına kamuoyundan da tepkiler geldi. Diyanet sendiklarının basın açıklaması yapmaması, kurumu savunmaması ve gündem oluşturmamaları vatandaşlar tarafından da kınandı. Sendikalar hangi günler için var sorusu da gündeme bomba gibi düştü.

Elçiye zeval olmaz.



Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
adem 2014-12-24 11:59:47

yazar, zındık kelimesini çok sevdi.

Avatar
72 2014-12-24 12:38:08

zaten hep sinifta kaliyorlar isleri bu

Avatar
Gündoğdu 2014-12-24 13:10:39

Saçma haberler yaparak Diyanet camiasını yıpratmayın. Her inanan kişinin sizin bu haberlerinize amin demesini beklemeyin. Diyanet İşleri Başkanlığı sizin tekeliniz de değil. Sn. Başkana alınan araç ile ilgili Diyanet Açıklamasını yaptı. Size ne oluyor iki de bir gündeme getiriyorsunuz. Diyanet İşleri Başkanımızı biz seviyoruz. Sizin yayın politikanız hiç kimseye fayda getirmez. "Aynı cahil dindar namazdan iskonto yapıyorsa "sizin zihniyetiniz aynı (Mustafa İslamoğlu ) alıntı.

Avatar
conca68 2014-12-24 13:25:23

Sendikalar ne zaman sınıfta kalmadı ki.

Avatar
öylemi 2014-12-24 13:29:42

taraflı haber diyanetsen üye kaybedecek onun kuyruk acısı mış mışda mış mış bu neya

Avatar