Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adem 2016-09-09 16:32:38

adam yerleştirmek için değil adam adam yetiştirmek için harcanan ömür rabbim rahmet eylesin ehli sünnet velcvelcemaat çizgisinde hep i̇slama ümmeti muhammede hadım olmaya devam

Misafir Avatar
gereken yapılsın 2016-09-20 19:42:18 @Adem

enaz fetö kadar tehlikeli ve daha kapalı daha sinsi bir yapı olarak görülüyor... diyanet işleri başkanlığını sürekli kötüleyip arafatta mehmet görmez hocanın dua etmesini engellemek için yayını kesip kendi paralellerini kuracak kadar cüretkar ve derinden harekat ediyorlar...biran önce gereken yapılmalı yoksa bir zaman mesut yılmaza oy toplayan süleymancı müftüler başımıza bela olacak...

Beğenmedim! (2)
Avatar
İmam 2016-09-09 18:09:37

ehli sünnet düşmanları sevemez bu güzide cemaati . size halk tv de dinsiz uğur ile müjdat ile yorum yapan ayyaş başkanlar yakışır m nuri , yaşar nuri ,ayşe sucu , zekeriya , gibi başkanlar yakışır

Avatar
Gurbet 2016-09-09 18:10:36

bakıyorum da bilmeyen araştırmadan yorum yapan insanlar var. sadece yorum yapmadan önce arif ahmet denizolgun bey kimdir nesidir bi araştırma yapıp daha sonra yorum yapılmasını istirham ederim. omrunu kurana hizmete Allaha hizmete adamış bir insan hakkında biraz daha usturuplu konuşulması manevi açıdan iyi olur . tabi busöylediklerim maneviyata inananlar için geçerlidir.

Misafir Avatar
YALANCININ 2016-09-11 20:10:13 @Gurbet

yalacının a.q

Beğenmedim! (5)
Avatar
Nuri Şahin 2016-09-09 15:23:42

hz. peygamber savaşta siyah, bazen yeşil bazen beyaz sarık sarmış. bu lacivert neyin nesi?

Misafir Avatar
hafıoğlu 2016-09-14 15:08:24 @Nuri Şahin

adaşım nuri bey lacivert renk masonların rengidir..cemaatşn bundan önceki abisi kemal kacar avrupa masonları ile pek içli dışlı idi...iftira etmiyoruz..google ye yaz süleymancılar ve masonlar diye bak neler okuyacaksın...

Beğenmedim! (7)
Avatar
ahmet 2016-09-09 15:45:59

kral öldü yaşasın yeni kral. bu ülkede fetö gider lacivert takkeliler gelir. o gider bu gelir. ehliyet ve liyakat sahipleri ne zaman gelecek?

Avatar
Sarikli Muezzin 2016-09-09 15:30:53

hurafe. .

Avatar
Emirhan 2016-09-09 20:25:31

klasik cemaat kutsalları...gerçek din nerede,hz peygamberin uygulamaları nerede,meşhur ebu hureyre(r.a) hadisi, Allah sizin şekil ve suretlerinize bakmaz...

Avatar
demir101 2016-09-09 17:18:46

tanrılarını göndüler şimdi yeni tanrı bulma zamanı.

Misafir Avatar
hafız 2016-09-09 18:17:31 @demir101

senin dediğin sözü kafir söylemez beyinsiz

Beğenmedim! (4)

banner220