Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kuddusi 2016-08-30 19:33:31

bunlar gerçekten beyinlerini maklube yapıp yemişler

Avatar
gönüllü 2016-08-30 15:12:26

bu iki ağlak ve baş ağlak olan hain müptezelleri Allaha havale ediyorum.

Avatar
FETÖ DÜŞMANI 2016-08-30 15:38:05

bunun i̇ki̇si̇ de pi̇ç.

Avatar
hakkı 2016-08-30 21:01:24

20 saniye dinlemeye tahammül edemedim. midemi bulandırıyor, bu yeryüzünün en ahlaksız örgütünün üyeleri.

Avatar
ali 2016-08-31 14:21:04

dinden nasibi olmayan adamlar bunlar , kendilerine göre Allah'a inanıyorlar ama onların ki aslında yaşayan bir puttur pensilvanyalı bir put. aynı değiliz asla değiliz biz bir ve tek olana onlar ise yalan dolana inanıyor

Avatar
imam 2016-08-31 15:24:06

il müftülerinden kimse yok demek 4. dalga nezaman gelecek il müftüleri karar namesi yolda demiştiniz hani nerde kaldı diyanet ağır gidiyor laf var icraat yok bu temizlik imam ve müezzinle bütmemeli genel temizlik yapılmadan alım yapılmamalı atamalar nakiller ve tüm alımlar durdurmalı zalimler için yaşasın cehennem

Avatar
Orhan yılmaz 2016-08-31 22:09:21

bu konuşma eğer 15 temmuzdan sonra ise bu şahıslar eceli gelmiş köpek misali cami duvarına işiyorlar. ayetleri ve hadisleri yanlış okuyan bu mankurtlar 241 kişinin katili olarak yargılanmalı.

Avatar
dadaş 2016-09-01 11:25:03

beyinlerini satmışlara ne denirki.senelerdir ülkeyi soyup soğana çevirenlere karşı fetoooooo niye dilsiz şeytan oldu ...hem siz kimsiniz ki para hırsızı siz ,soru hırsızı siz ,şeref hırsızı, namus hırsızı siz hristiyan yahudi dostu siz..siz siz siz hoştun oradan her fravunun bi musası var aldınız mı boyunuzun ölçüsünü

Misafir Avatar
yusuüf Kavaklı 2016-09-02 09:28:58 @dadaş

insan bu kadar şerefsiz olmamalı..kim cami kürsüsünden rüşvet haramdır demişte görevden atılmış..işte şimdi görüyoruz kimlerin din adına neler yaptıklarını..ayıptır ayıp..susun ve kenarda oturun.sizin ve hocanızın dindar insanlara yaptığı kötülüğü kimse yapmadı..ve siz hala konuşuyorsunuz ve sunucu efendi de diyanette görevli vaiz..vaiz efendi senin akibetini de doğrusu merak ediyorum...

Beğenmedim! (1)

banner220